• carina j
    Äldre 6 Oct 08:33
    2436 visningar
    10 svar
    10
    2436

    I morgon gifter vi oss!!!

    Imorgon är det våran stora dag, vi har varit tillsammans i nästan 10år och förlovade i 9 av dessa, min sambo har alltid sagt att när vi får barn då ska vi gifta oss så när vi fick beskedet för 1-1,5 år sedan att vi inte kommer att kunna få några biologiska barn såg jag även mitt liv som hustru flyga iväg....... Men för ca 1månad sedan så sa Han med stort H att han vill att vi ska gifta oss ändå och undrade om jag ville gifta mig med honom. Gissa vad jag svarade JJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
    Imorgon gifter vi oss i hemlighet med endast vårat bästa kompispar som vittnen!!! Jag är så lycklig och så pirrig, shit imorgon är det våran stora dag!!

    Var bara tvungen att lätta mitt hjärta, är svårt att bära detta själv och inte skrika ut sin lycka!!

  • Svar på tråden I morgon gifter vi oss!!!
  • BlomAn­na
    Äldre 6 Oct 08:34
    #1

    Grattis! Hoppas ni kommer få en underbar dag!

  • pärlan­01
    Äldre 6 Oct 08:35
    #2

    grattis lycka till på eran stora dag Glad

  • carina j
    Äldre 6 Oct 09:08
    #3

    TACK!!! Kan inte förstå går runt här hemma och ler lite fånigt för mig själv, konstigt va känns som att det syns på hela mig att det är någonting stort som kommer att hända. Var och gjorde mina naglar fina igår och svärmor var med gissa hur svårt det var att hålla sig.....

  • aniara
    Äldre 6 Oct 09:13
    #4

    Lycka till och grattis i førskott! :)

  • carina j
    Äldre 6 Oct 09:23
    #5
    Lyssnar på Sarah Dawn Finers Kärleksvisan och tårarna rullar ner för mina kinder, det är världens vackrastte låt tänkte ge den till min älskling imorgon tillsammans med boken "EN kärleksförklaring" som jag köpte (en såndär bok där man ska fylla i olika saker) Hoppas att han blir glad
  • Kicka
    Äldre 6 Oct 09:27
    #6

    Grattis och lycka till!

  • Äldre 6 Oct 20:11
    #7

    Lycka till och njut av ER dag!

  • Äldre 6 Oct 20:23
    #8

    Lycka till och Grattis!

  • carina j
    Äldre 9 Oct 09:51
    #9

    Tack för era lyckönskningar!!! Nu mera är jag FRU!!! Känns sååååå underbart.

  • BrudiM­aj2012
    Äldre 9 Oct 10:14
    #10

    Grattis grattis! :D
    {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden I morgon gifter vi oss!!!