• Majsan­1973
    Äldre 4 Oct 14:11
    5201 visningar
    24 svar
    24
    5201

    Svarta eller röda brudskor?

    Funderade på om man skulle vara lite vågad och ha röda eller svarta skor under brudklänningen och sen lite mår vågade underkläder, röda eller svarta..

    Behöver tips, är det någon annan som inte bara vill vara vit :)

  • Svar på tråden Svarta eller röda brudskor?
  • Äldre 4 Oct 19:41
    #11

    Tror att jag kommer matcha djupröda rosor i buketten med ett par mörkt röda moccapumps som jag har stående i garderoben, fortfarande oanvända... köpte dem på en utförsäljning för 99 pix och de har liksom aldrig kommit till användning...
    Mina skor kommer defenitivt synas, för jag vill ha vadlång klänning!

  • baby freeze
    Äldre 4 Oct 19:58
    #12

    Röda underkläder är att rekommendera framför svarta, eftersom de inte syns alls under vitt. Testa någon gång i en underklädesaffär, vetja!

  • lilja
    Äldre 4 Oct 20:27
    #13

    Jag ska också ha röda skor. Har slits på klänningen, så de kommer synas extra bra.
    Tycker inte heller om vita skor, för mig känns det tantigt... :-P



    * 21 juli 2012 *
  • t heart f
    Äldre 4 Oct 20:28
    #14

    jag är också lite sugen på att inte ha vita skor. Men har ett tag kvar tills dagen ;)
    Är lite småsugen på ett par mörklila!

  • Framti­den är vår
    Äldre 5 Oct 02:15
    #15

    Jag hade silvriga ballerinaskor Glad

  • marime­kko86
    Äldre 5 Oct 03:05
    #16


    Mina skor Kommer inte ha vita underkläder. Köpte underkläderna idag, dem är ljusrosa,nästan pastelliga,som rosafärgen som finns på skon ungefär! Först skulle jag ha silver/glittriga skor,men hittade inga. Har silver/grått/glittrigt tema så det hade passat annars. Men dessa är ursköna och söööta de med Skulle aldrig bära vita skor,så det var aldrig ett alternativ.!
  • Majsan­1973
    Äldre 5 Oct 07:45
    #17

    Jag kanske skulle ta in någonting rött i buketten och köpa röda skor! ska fundera men tack för alla tips :)

  • Äldre 5 Oct 08:20
    #18

    Jag ska med ha röda eller svarata. Men jag ska inte ha så hög klack om det ska vara klacka måste det vara kilklack.. kommer gå mycket i gräs när vi gifter oss.. Sen måste de vara väldigt mjuka i mattrialet för jag har jätte lätt för att få skavsår..

    Någon som har något tips som inte kostar skjortan??

  • fru i august­i
    Äldre 5 Oct 08:34
    #19
    Majsan1973 skrev 2011-10-05 07:45:38 följande:
    Jag kanske skulle ta in någonting rött i buketten och köpa röda skor! ska fundera men tack för alla tips :)
    Jag hade röda skor som sagt.
    Det matchades av att jag hade röda örhängen och röda clips i håret.
    Maken hade röd slips, brudbuketten var av röda rosor. Ser synnerligen välmatchat ut på bilderna =)
  • always­abride­smaid
    Äldre 5 Oct 08:42
    #20

    Både svarta och röda skor kan bli väldigt snyggt :)









  • jennie­jummie
    Äldre 5 Oct 09:09
    #21


    Så här röda och fina är mina skor! Finns på Din sko.
    Vi har spanskt tema (färger gult/rött) så de passar in perfekt tycker jag.
    Jag har röda rosor i buketten och de kommer bli bundna med gult band, gula och röda hårnålar i uppsättningen. Jag tror det blir fint!

  • gbg201­2
    Äldre 5 Oct 13:54
    #22

    vad svårt! Båda är lika fint, jag hade valt svarta eftersom det ingår i mitt färgtema. 

    Nu ska jag ha vita skor med svarta detaljer. (fick skorna på köpet när jag köpte klänningen) så ska piffa upp de lite. =) 

  • BlomAn­na
    Äldre 5 Oct 14:19
    #23
    ClaraH skrev 2011-10-04 14:53:57 följande:

    Jag hade blå skor med höga klackar. När dansen skulle börja bytte jag till ett par röda skor med lite lägre klack. Jag fick massor av positiva kommentarer om mina blåa skor. Här finns lite bilder: carinpeter.blogspot.com/2011/09/fotografens-b...


    Herre jisses vilka snygga skor önskar verkligen jag kunde gå i så höga klackar. Måste säga att ajg skrattade lite när jag tittade på bildena eftersom du skrivit här att du bytte till skog med lite lägre klack...För mig hade även de röda SJUKT hög klack
  • lilja
    Äldre 5 Oct 15:56
    #24
    jenniejummie skrev 2011-10-05 09:09:08 följande:


    Så här röda och fina är mina skor! Finns på Din sko.
    Vi har spanskt tema (färger gult/rött) så de passar in perfekt tycker jag.
    Jag har röda rosor i buketten och de kommer bli bundna med gult band, gula och röda hårnålar i uppsättningen. Jag tror det blir fint!


    När köpte du dem? Finns de i butik nu?
    Skulle behöva ett par om fötterna börjar ömma under kvällen. För de ser sköna ut, eller?
    * 21 juli 2012 *
Svar på tråden Svarta eller röda brudskor?