• Finaste

    Gåva till brudtärna?

    Hej! Jag är lite osäker över vad jag ska ge min brudtärna i gåva. Jag har tänkt att ge henne den då


    vi är och fixar oss hos frisören. Vad har ni gett/ska ge era brudtärnor?


     

  • Svar på tråden Gåva till brudtärna?
  • EmmaoThomaz

    Jag vet inte vad jag ska ge min Brudtärna.... 
    Men funderar på ett smycke.  

  • Chicita

    Mina brudtärnor fick smycken som passade att ha under dagen. Den tjej som jag räknade som "huvudtärna" fick dessutom matchande örhängen till.

    Det var mycket uppskattat, och örhängena sitter fortfarande på, ca 1 månad efter bröllopet. Så jag måste valt rätt helt enkelt. Solig

  • Sandra380

    Jag ska ge mina tärnor ett varsit halsband. Det kan ju vara kul om det går att använda både på den stora dagen och efteråt Glad

  • Mini2011

    Jag köpte varsitt Thomas Sabo-armband och en berlock till mina tärnor som de hade på sig på vårt bröllop. Jag hade ett likadant fast med en annan berlock. Ville ge de något som de har användning av i framtiden också.

  • Margaux

    Jag ger min tärna en middag på restaurant istället för ett paket! Tror det blir mer uppskattat!

  • Dolly P
    Mini2011 skrev 2011-10-02 12:02:30 följande:

    Jag köpte varsitt Thomas Sabo-armband och en berlock till mina tärnor som de hade på sig på vårt bröllop. Jag hade ett likadant fast med en annan berlock. Ville ge de något som de har användning av i framtiden också.


    Fint. Vart har du hittat det?
Svar på tråden Gåva till brudtärna?