jag är så lycklig!
Imorgon är det precis 9 månader kvar tills jag ska bli fru! Tills min älskade och jag ska bli ett!
Kyrkan är bokad, stället är bokat och gästlistan börjar sakta men säkert forma sig! Fy fn va roligt det ska bli!!!!
Imorgon är det precis 9 månader kvar tills jag ska bli fru! Tills min älskade och jag ska bli ett!
Kyrkan är bokad, stället är bokat och gästlistan börjar sakta men säkert forma sig! Fy fn va roligt det ska bli!!!!
Det är jätteroligt! Imorgon är det precis en dag kvar tills jag ska bli fru!!!!! :D
Då har vi samma bröllopsdatum
9 månader känns helt plötsligt inte så långt. Vi har kommit ungefär lika långt i planeringen som ni.
Lycka till med alla förberedelserna!
Rebecka 2012: Självklart ;)
Idag,eller rättare sagt för nån timme sen då det fortfarande var 29:e september är det en månad kvar till vi gifter oss.!!! Allt är typ klart,vi bara peppar och längtar
Snart en vecka kvar för oss =) Ska bli så roligt!
Idag är det 9 månader kvar før oss också. Vi har allt det stora fixat (kyrka, restaurang, hotell, budget, gästlista) och kan nu i lugn och ro pilla med de lite mindre sakerna. Ska ut och prova klänningar nästa helg.
Då har vi samma bröllopsdatum
9 månader känns helt plötsligt inte så långt. Vi har kommit ungefär lika långt i planeringen som ni.
Lycka till med alla förberedelserna!