• Äldre 29 Sep 10:07
    2638 visningar
    6 svar
    6
    2638

    Är du som Ricki Lake - vill komma i form inför bröllopet?

    Talk-show-stjärnan Ricki Lake väntar med att prova ut bröllopsklänning tills hon är i toppform. Läs artikel här.
    Har du tränat för att komma i bättre form inför bröllopet? Eller är du nöjd ändå? Vilka knep finns det för att känns sig extra fin när det är dags för dagen D?
    Diskutera!

  • Svar på tråden Är du som Ricki Lake - vill komma i form inför bröllopet?
  • jaggil­larros­a
    Äldre 29 Sep 10:11
    #1

    Jag är inte så intresserad av att träna extra eller så. Det som är extra som jag skulle göra är färga håret. Då känner jag mig fin.

  • jaggil­larros­a
    Äldre 29 Sep 11:10
    #3
    Yadira skrev 2011-09-29 11:07:58 följande:
    Jag har börjat med homeparty träning. Super roligt något jag rekomenderar till alla som vill göra något roligt med sina kompisar. istället för att gå ut o fika eller äta en massa kalorier så bränner man en massa kalorier under en timme. Hela konceptet går på att man tränar hemifrån med en personlig tränare tillsammans med sina kompisar, på detta sätt blir det billigare än om man tränar själv o roligare också. Själv betalade jag bara 200 kr o tränade hemma med härlig musik som slutade med meditation o en kort föreläsning om mat. Detta är det bästa som finns just nu, alla borde unna sig det här någon gång. Det känns väldig lyxig. Så on ni bor i Vallentuna, Täby eller Danderyd kan ni kontakta henne till rociovanalcivar@yahoo.se">rociovanalcivar@yahoo.se jag skriver inte hemsidan för att jag tror inte att man får här.
    Det låter ju superkul!
  • Jane
    Äldre 3 Oct 17:10
    #5

    Ja! jag har ca 11 månader kvar till mitt bröllop och JA jag ska börja träna, det blir friskis och svettis jympa minst 3 gånger i veckan fram till i sommar, inte för att jag är överviktig, men jag vill se så bra ut som möjligt i klänningen och känna mig bekväm och det kommer jag inte göra om jag har synliga valkar Tungan ute Jag kommer även färga håret (men det brukar jag alltid göra), Kommer även att vaxa mig, man känner sig fräschare då. skaffa manikyr och pedikyr (inte för att jag tycker det är så fint, utan för att skämma bort sig en gång, vilket jag inte gör annars). Kommer också gå till frissan o skaffa en fin frilla innan bröllopet. Jag tycker det är viktigt att göra lite sånna grejer som man annars inte brukar göra....att skämma bort sig med behandlingar och spa är skönt och man känner sig kvinnlig.


    04.08.2012
  • llinda­81
    Äldre 3 Oct 17:13
    #6

    haha ja jag har köpt en för liten klänning efter de mått jag hade innan jag blev gravid, så nu e de verkligen dags att sätta fart... har ca 10 kg jag MÅSTE bli av me tills 19 maj

Svar på tråden Är du som Ricki Lake - vill komma i form inför bröllopet?