• Vingilot

    Fotograf i Bohuslän? Får lite panik!

    Har svårt att hitta en bröllopsfotograf till vår Bohusvigsel nästa sommar. Har egentligen bara hittat två hittills, och känner mig inte nöjd med någon av dem, inte efter vad jag sett hittills iaf...

    Finns här någon Bohuslänning som kan tipsa om nån bra fotograf? Eller som kan varna för någon...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-08 00:39
    Fotograf bokad.:)

  • Svar på tråden Fotograf i Bohuslän? Får lite panik!
  • Lojsan

    Häng inte upp er för mycket på att fotografen måste bo precis i närheten. Kollar ni i Göteborg finns det till exempel massor att välja på! Oftast kostar det inte så mycket att låta någon åka den sträckan.

  • Vingilot

    Tack för tips!Glad
    Jag har hittat flera duktiga i just Gbg-traken, men vi slipper helst resekostnader om det går att undvika, och det känns dessutom tryggt med en fotograf som är bekant med omgivningarna.
    Men allt är intressant!

    U hjärta M: ungefär vilken prisklass var er fotograf i? Om du har lust att svara. Jättesnygga bilder tog hon iaf.Glad

  • U hjärta M
    Vingilot skrev 2011-09-30 19:32:54 följande:
    Tack för tips!Glad
    Jag har hittat flera duktiga i just Gbg-traken, men vi slipper helst resekostnader om det går att undvika, och det känns dessutom tryggt med en fotograf som är bekant med omgivningarna.
    Men allt är intressant!

    U hjärta M: ungefär vilken prisklass var er fotograf i? Om du har lust att svara. Jättesnygga bilder tog hon iaf.Glad
    Hon tar tim pris, 1200 någonting + resekostnad på 40kr/milen. Då ingår det provfotografering, redigering och cdskiva på de kort man köper i ett jättevackert bildspel. Sen tar hon 195.- kortet högupplöst, då köper du rättigheten till det. Hon tar nog rätt normala priser om man tänker på hur bra hon är
  • Vingilot

    Har bokat fotograf nu och känner mig nöjd.Glad
    Men tack för tipsen!

Svar på tråden Fotograf i Bohuslän? Får lite panik!