• annapanna01

Smycken? Hjälp!

Skulle behöva lite tips på vad man kan ha för smycken till klänningen jag ska ha. Funderade på blommor i håret eftersom det är sommarbröllop utomhus. Tar gärna emot tips på blommor som skulle passa också :)
  • Svar på tråden Smycken? Hjälp!
  • Bröllopsnorpan

Vilken underbar klänning!! Var har du hittat den?

Jag håller med om pärlor till den, tror det passar bäst! När det kommer till blommor så beror det ju mycket på vad du har för annars. Ska det passa med tema/färg osv. Vad du har för hårfärg och frisyr spelar ju oxå in. Jag tycker de ska passa ihop med de i buketten.

Å störst av allt är kärleken......
  • annapanna01
    Bröllopsnorpan skrev 2011-09-23 14:11:14 följande:
    Vilken underbar klänning!! Var har du hittat den?

Jag håller med om pärlor till den, tror det passar bäst! När det kommer till blommor så beror det ju mycket på vad du har för annars. Ska det passa med tema/färg osv. Vad du har för hårfärg och frisyr spelar ju oxå in. Jag tycker de ska passa ihop med de i buketten.
    Å störst av allt är kärleken......
    Hittade klänningen på Eleganten som är återförsäljare av Aspera. Blev totalförälskad i den direkt:)

Eftersom vi har färgtema turkos så får det bli vita blommor, mest troligt rosor i buketten. Får testa lite hur det ser ut i håret. Min hårfärg är blond så jag är lite osäker på om det blir fint med vita blommor i håret.
     Har funderat på det där med pärlor och det kan mycket väl funka.
Svar på tråden Smycken? Hjälp!