Anonym skrev 2011-09-29 21:34:35 följande:
Hmmm... alltid intressant varför vissa plockar bitar ur svar som skrivs til TS och låter trådar handla om det istället. Jag är inte TS utan jag ger TS ett svar. Hur vore det om NI som "kritiserar" MIG gav er åsikt till TS istället? Det är TS som ber om åsiket inte jag...!
Det finns massor med anledningar som ni inte vet gällande vår situation så att plocka ur vissa bitar i mitt inlägg blajja om att våra föräldrar" jobbar och har en massa ansvar"..."modigt och mycket litet djur?? driver du med mig??? du vet verkligen inte vad du talar... Svara TS istället du.
Jag driver mycket sällan med någon.
Du verkar för det första helt missa att jag enbart stilla frågar dig varför du tar för givet att dina föräldrar ska hjälpa er? Eftersom jag inte gör det själv.
Jag berättar sedan hur jag ser på saken i från mitt eget håll. Det är en egen åsikt om hur jag själv vill ha det och hur jag vill lägga upp min fest. Inte ett påstående om hur du gör. Jag vet alltså precis vad jag talar om, eftersom jag talar om mitt eget.
Ditt upplägg och inställning
frågar jag om. Det är stor skillnad.
Du har i det läget möjlighet att svara och förklara, eller inte. Att du väljer att bli skitsned och gå igång som du gör, är helt motiverat utifrån min frågeställning. Du verkar dra ihop mig med de inlägg som kommit efter det? Jag hade en undran och var inte otrevlig alls.
Det är heller inte alls konstigt om man i en tråd reagerar på /intresserar sig för,fler saker än enbart det TS skriver. Det skulle bli oerhört konstiga samtal om alla bara pratade med TS och ingen med varandra.
Min fotnot "Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur" är ett citat av Nasse, som uppenbart är minavatar på forumet. Det citatet är alltså en signatur för mig här, och en mening som har en innebörd för mig. Dvs att det inte alltid är så lätt att vara modig. Den har noll och ingenting med dig att göra öht. Detkan vara bra för dig att förstå det när det gäller fotnötter allmänt, eftersom de inte ingår i själva inläggen, vilket du tycks tro.