• Isabel­la133
    Äldre 17 Sep 21:15
    3881 visningar
    12 svar
    12
    3881

    Underbara foton från vår bogerliga vigsel

    Vi gifte oss hemma i vår trädgård 2011-09-03
    Egentligen skulle det bara vara ett "litet" bröllop, men i slutändan hade vi hotellnatt bokad, lyxiga inbjudningar, en eldshow som avslutning och en helt underbar bröllopsfotograf!
    Är det någon i stockholmstrakten som vill ha en jättebra fotograf till bra pris så rekommenderar jag Fredric på www.fotabrollop.se Kolla in hans snygga foton på oss!
    http://sn142w.snt142.mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=1948395593

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-17 21:25

    www.fotabrollop.se/portfolio/isabella-och-rikard

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-17 21:26
    Sorry, skickade fel länk. Hoppas att denna fungerar bättre!

  • Svar på tråden Underbara foton från vår bogerliga vigsel
  • Äldre 17 Sep 21:17
    #1

    Ser inga bilder alls...

  • annapa­nna88
    Äldre 17 Sep 21:20
    #2

    Jag tror inte din länk funkar som den ska... när jag klickar på den kommer jag till min egen inkorg på hotmail :)

  • Nudax
    Äldre 17 Sep 21:35
    #3

    Jättefina bilder! =) Vi ska också gifta oss i trädgård (min barndoms) så det är alltid kul att se andra fina sådana =)

  • martin­aGr
    Äldre 17 Sep 21:37
    #4

    Jättefina bilder och vilket fint "altare" ni fixade till!  Solig

  • annapa­nna88
    Äldre 18 Sep 14:21
    #5

    Jättefina bilder! Stort grattis!
    Längtar tills det är min tur :)

  • midsom­marvig­sel
    Äldre 18 Sep 14:25
    #6

    Verkligen jättefina bilderGlad

  • Amanda­12
    Äldre 19 Sep 11:24
    #7

    Hej,

    Vilka fina bilder. Kan du rekomendera honom som fotograf? Står och väger mellan olika fotografer?

  • Isabel­la133
    Äldre 19 Sep 16:19
    #8
    Amanda12 skrev 2011-09-19 11:24:30 följande:
    Hej,

    Vilka fina bilder. Kan du rekomendera honom som fotograf? Står och väger mellan olika fotografer?
    Jag kan verkligen rekommendera Fredric, kunde inte ha valt en bättre fotograf! Jag är jättenöjd med allt, hans bemötande,snabb leverans av foton, hans blogginlägg, bra priser och framförallt hans otroligt vackra och annorlunda foton. Färgerna är enormt häftiga och han har fotat sånt som man kanske inte tänker på i vanliga fall att ta kort av. Jag har i helgen fått alla kort från vårt bröllop, och jag kan bara inte sluta titta på dem...
  • Amanda­12
    Äldre 20 Sep 09:23
    #9

    Tack snälla! för ditt svar. Toppen! Då ska jag in och kolla på hans sida igen.

  • Amanda­12
    Äldre 22 Sep 10:44
    #10

    Så där ja, nu har jag bokat in Fredric (fotabrollop) till vårt bröllop. Har pratat med honom och jag fick ett jättebra intryck verkligen. Tusen tack för tipset Isabella133!

  • Isabel­la133
    Äldre 22 Sep 21:56
    #11

    Hoppas att ni blir lika nöjda som vi är. Jag ser fram emot att få läsa om er pre-shoot och bröllopsfotografering på Fredrics blog. Lycka till med allt!

  • Vingil­ot
    Äldre 22 Sep 23:33
    #12

    Jättefina bilder och ni ser ut att haft en underbar dag! Grattis!{#emotions_dlg.flower}


    Men jag blev nästan full i skratt när jag insåg att jag läste texten på bildsidan lite slarvigt och hela vägen igenom trodde att det var du som skrev. "Varför var hon rädd att säga fel namn till sin blivande?" tänkte jag...!Tungan ute

Svar på tråden Underbara foton från vår bogerliga vigsel