• lykkesmamma

bolero, kofta

Hej! Letar efter en vit finkofta att ha till min brudklänning, som är en enklare modell av Lilly. Är det nån som har tips på vart jag kan hitta en sån? Har sett fina på etsy.com men skulle vilja hitta här i sverige om det går och helst så man kan prova men annars internetbutik. Gifter mig i slutet på november 2011.

• Svar på tråden bolero, kofta
  • niamh

Det beror ju lite på vad du vill ha för stil på koftan/boleron; klassisk, stilren, boho, vintage, spets, siden, stickat? Vad är din bolerobudget, så att säga? Ester Elenora har jättefina sjalar man kan slänga över axlarna (jag har "Hedvig" i brunt, funderar faktiskt på att köpa en i någon annan färg till vårt sommarbröllop om kvällen blir kall) och små fina koftor. H&M har förvånasvärt mycket fint i koftväg just nu och avdelningen Trend kan man nästan alltid lita på, om den finns där du bor? På nätet tycker jag absolut du ska ta en titt på asos.com och naturligtvis Nelly. :)

• lykkesmamma

Ester Elenora hade mycket fint, tack för tipset! Kanske inte riktigt nåt som jag vill ha till bröllopet men vill nog köpa nåt därifrån till mig själv nån gång, gillar den stilen av kläder. Ska kolla upp hm om de har nån passande kofta. Sen har vi en bra b-young affär här i stan som jag ska kika i om de kan ha nåt.

• niamh

Visst finns det mycket fint från EE! :) Om du gillar B-young kanske Joy vore en affär att kika i också, om den finns i närheten?

Svar på tråden bolero, kofta