• Äldre 12 Sep 20:44
    1701 visningar
    7 svar
    7
    1701

    Kan man ha grönt och svart tema eller blir det för dystert?

    Hej, jag sitter här med limegrna lakan som jag ska ha som bordsdukr och funderar på löpare. om jag ska ha vit, eller svart? jag tycker ju grönt och svarrt är underbart ihop då jag själv har haft och har dom som favoritfärger.. de blir riktigt läckra ihop. men blir väldigt osäker på om det inte blir för dystert eller mörkt?+ vad tycker ni? har ni haft det? hur såg det ut på inbjudningar och allt annat

  • Svar på tråden Kan man ha grönt och svart tema eller blir det för dystert?
  • Pinkgr­ape
    Äldre 12 Sep 20:47
    #1

    Kör på grönt, svart och vitt? Det finns inget som säger att man bara kan ha två färger. Vi hade rosa, vitt och svart på vårt bröllop. Inte alls dystert. Vi hade iofs bara vita dukar, men ändå.

    Om du har gröna dukar med svart löpare, så kanske övriga dekorationer kan vara i vitt? :)


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Äldre 12 Sep 20:49
    #2

    Ja det låter tufft men ändå stilrent jag ser inbjudningskorten framför mig kan bli riktigt snygga även festhäftena hehe.
    Det tema jag eg tänkt förut va mest limegrönt med limegröna rosor och blodröda rosor för få in kärleken och värmen..men hmm..allt ändras hela tiden hehe

  • Pinkgr­ape
    Äldre 12 Sep 20:50
    #3

    Ja, jag tror att det kan bli riktigt snyggt faktiskt :)


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Äldre 12 Sep 20:52
    #4

    Kul

  • Bloody­Disgus­ting
    Äldre 12 Sep 21:02
    #5

    Vi kommer att ha svart, vitt och mörklila och kanske några enstaka silver/grå detaljer om det passar och inte blir förmycket. :) Svart passar till allt!

  • Pinkgr­ape
    Äldre 12 Sep 21:10
    #6

    Lite inspiration ;P










    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Äldre 12 Sep 21:12
    #7

    Va bra med bildexempel jag har sett nån av dom förut, men inte alla Å jag vet att jag sett inbjudan eller liknande i grönt och svart.. trodde jag hade sparat det i datorn, men hittar det inte..ack..blir tokig det va så snyggt.

Svar på tråden Kan man ha grönt och svart tema eller blir det för dystert?