• MariaWim

Information om Fjärilshuset, Haga i Stockholm?

Hej,
    jag undrar om det är någon som nyligen varit på fest/bröllop på Fjärilshuset eller har tankar att ha sin bröllopsfest där och kan ge lite input om arrangemanget?
    HIttade en del inlägg här på Forumet men de är ju rätt gamla (över ett år) och av lite olika karaktär (bra och dåligt).

Har haft en första kontakt men vet inte hur "detaljnördig" man ska vara innan man bokar för att få det man vill ha och veta att de har koll - just nu har vi haft en ganska ytlig dialog där jag som tillägg gärna skulle vilja ha era synpunkter - om nu någon har någon erfarenhet.

Tack på förhand för information!

• Svar på tråden Information om Fjärilshuset, Haga i Stockholm?
  • Oniq

Hur många gäster hade du tänkt dig och var hade du tänkt att vigseln skulle äga rum?
    Inne i fjärilshuset är det visserligen väldigt vackert, men också väldigt varmt och fuktigt och trångt med plats för att se och höra någon vigsel.

Maten däremot (deras veg-meny) var fantastisk!

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • MariaWim

Vi gifter oss i en kyrka och inte i Fjärilshuset. Vi har 70 personer på listan än så länge. Harvdu varit där?

• Oniq

Yes, var där på ett bröllop. Vigsel inne i fjärilshuset. Ca 100 gäster. Väldigt svårt att få plats och se brudparet. 'matsalen' är ju även den inne i ett 'växthus' och inte så stämningsfull. Men som jag sade - maten ' är jättegod.

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
Svar på tråden Information om Fjärilshuset, Haga i Stockholm?