• Äldre 6 Sep 15:05
    1802 visningar
    5 svar
    5
    1802

    Någon som har tips på personliga dekorationer?

    Hej, jag är en person som älskar göra saker kärleksfulla och personliga. Jag har alltid gett bort halsband med bilder i, texter, speciella album osv osv.
    Jag vill gärna göra liknande på bröllopet.

    Både i dekoration och i present.
    Något personligt. Hyfsat billigt. Som är antingen bilder på oss, citat om oss eller annat skoj som dekoration på borden eller presenter. Har ni tips?

  • Svar på tråden Någon som har tips på personliga dekorationer?
  • Gwenni­e
    Äldre 6 Sep 16:48
    #1

    Hann aldrig själv fixa något sånt här (pysslade mig sönder och samman ändå ;) men hade tiden funnits, hade jag satsat på lite mer fotografier som nedan:




  • Äldre 6 Sep 17:44
    #2

    Misstänker jag kommer pyssla mig sönder och samman också är redan sönderstressad för jag har så många idéer oc inte hittar det jag vill ha. vill gärna inte ut och åka i vinterväglagen och leta sen..

  • Bluebe­rry
    Äldre 6 Sep 19:20
    #3
    Gwennie skrev 2011-09-06 16:48:33 följande:


     


    Såg denna bilden och tänkte skriva en personlig liten sak som vi ska göra på vårat bröllop. Istället för beskrivningar på gästerna i festhäftet ska vi hänga upp bilder med beskrivningar på baksidan för var gäst så de kan läsa och skratta åt bilderna i lugn och ro.
  • ajom
    Äldre 15 Oct 21:05
    #4

    Finns en massa tips att hämta ifrån dessa två bloggar:

    www.rocknrollbride.com/

    www.greenweddingshoes.com

    Kolla även på etsy.com där finns massor av tips att härma eller beställa från de som gjort dem ifall man inte har tid att pyssla själv.

     

  • Sandra­aa
    Äldre 16 Oct 10:42
    #5

    Vi kommer ha fina fotoramar på borden med en massa bilder på mig och älsklingen.

Svar på tråden Någon som har tips på personliga dekorationer?