• dss
    Äldre 4 Sep 04:03
    2577 visningar
    5 svar
    5
    2577

    Äntligen! (Bilder finns på min sida)

    Den 25 juni, 2011 gifte vi oss! Det var visserligen ett bra par veckor sedan, men jag  har i ärlighetens namn inte orkat klicka mig in här föräns nu. Visst har det varit roligt att planera ett bröllop, men jag måste även erkänna att det är otroligt skönt att det nu är över, att det blev en kanondag och att vi nu kan sitta och kolla på alla fantastiska bilder och bara drömma oss tillbaka.

    Det var en solig dag, så vi kunde fotograferas i botaniska trädgården som jag alltid drömt om. Vår fotograf var Eva Quirbach, och my God vilken fotograf! Hon är extremt proffisionell på alla sätt och vi kunde inte vara mer nöjda. En otroligt prisvärd fotograf får ni nog leta efter!

    Bilder finns i albumet, ni får gärna kika, säga vad ni tycker och inspireras!

  • Svar på tråden Äntligen! (Bilder finns på min sida)
  • Äldre 4 Sep 08:48
    #1

    Vilken fin dukning med alla blommor. Var höll ni festen någonstans?


  • dss
    Äldre 4 Sep 14:25
    #2

    Kulturhuset Möllan, i Mölndal :)

  • Äldre 4 Sep 14:42
    #3

    Ni ser ut att ha haft en underbart vacker bröllopsdag! Älskar dina ringar!

  • Lisa20­1109
    Äldre 4 Sep 14:43
    #4

    Mycket fina bilder! Jättevacker bröllopstårta. 

  • dss
    Äldre 4 Sep 15:44
    #5

    Tack tack! :) Tårtan är från Cake Center i Göteborg.

    Ett annat bra tips jag kan ge er, om ni vill köpa bordslöpare, stolöverdrag och rosetter och egentligen ALLT för brud och bröllop är Ebay! Det finns verkligen allt där, dessutom exakt samma saker som calligraphen och många andra kända svenska bröllopssidor har. Verkligen EXAKT samma saker men mycket billigare. Jag önskar att jag hade vetat om det här lång innan bröllopet, då det tar ungefär 1 månad för grejerna att komma.

    Men t.ex stolrosetterna köpte vi för c.a 3 dollar för 10 stycken, och på svenska bröllopssidor kostar dem typ 100 kr för 4 st :S

Svar på tråden Äntligen! (Bilder finns på min sida)