• Just Me
    Äldre 1 Sep 22:31
    1924 visningar
    5 svar
    5
    1924

    Skotips - hjälp!

     


    Jag behöver få tips om snygga brudskor i vitt eller mörklila
    Inte med alltför hög klack då vi är nästintill lika långa
    Max 5 cm....

    Klänningen ser ut så här

    Så måste passa till den till stilen oxå....

    Jag hittar inte !!!! O vill hitta i tid så jag kan gå in dem ordentligt för jag får så lätt skoskav
  • Svar på tråden Skotips - hjälp!
  • Margau­x
    Äldre 1 Sep 22:35
    #1

    Jättefin klänning! Inte helt olik min faktiskt....
    Jag har helt klassiska cremefärgade skor med 4 cm klack, rätt spetsiga. Har dessvärre inte någon bild då både klänning och skor befinner sig hos min mamma!
    Jag kunde aldrig komma överens med mig själv om vilken färg jag skulle välja(ville också ha avvikande färg) så jag tog ivory till slut......

  • TheAnd­ieGirl
    Äldre 1 Sep 23:08
    #2

    dreambride.se
    Där kan du välja själv vilken klackhöjd , brädd på skon och färg :)) dom har bra priser och rikigt söta skor:)

  • Just Me
    Äldre 2 Sep 08:28
    #3
    TheAndieGirl skrev 2011-09-01 23:08:38 följande:
    dreambride.se
    Där kan du välja själv vilken klackhöjd , brädd på skon och färg :)) dom har bra priser och rikigt söta skor:)
    Åh tack var o kollade sidan o har t om mailat hon tjejen som har butiken för att fråga om färgerna!
    Margaux skrev 2011-09-01 22:35:41 följande:
    Jättefin klänning! Inte helt olik min faktiskt....
    Jag har helt klassiska cremefärgade skor med 4 cm klack, rätt spetsiga. Har dessvärre inte någon bild då både klänning och skor befinner sig hos min mamma!
    Jag kunde aldrig komma överens med mig själv om vilken färg jag skulle välja(ville också ha avvikande färg) så jag tog ivory till slut......
    Jag går på vårat färgtema  
    Jag älskar klänningen, hittat flera som är liknande som oxå är suuupervackra men denna gör mig svag i knäna typ!
  • TheAnd­ieGirl
    Äldre 4 Sep 23:01
    #4
    Just Me skrev 2011-09-02 08:28:21 följande:
    Åh tack var o kollade sidan o har t om mailat hon tjejen som har butiken för att fråga om färgerna!
    Margaux skrev 2011-09-01 22:35:41 följande:
    Jättefin klänning! Inte helt olik min faktiskt....
    Jag har helt klassiska cremefärgade skor med 4 cm klack, rätt spetsiga. Har dessvärre inte någon bild då både klänning och skor befinner sig hos min mamma!
    Jag kunde aldrig komma överens med mig själv om vilken färg jag skulle välja(ville också ha avvikande färg) så jag tog ivory till slut......
    Jag går på vårat färgtema  
    Jag älskar klänningen, hittat flera som är liknande som oxå är suuupervackra men denna gör mig svag i knäna typ!
    Ingen fara jag ska själv köpa skor därifrån, hittade mina drömskor där:)
  • Drömma­ren
    Äldre 21 Sep 20:14
    #5

    Vilken underbar klänning! Var har du köpt den?


     

Svar på tråden Skotips - hjälp!