• chesa

Brudar i Gävle 2013?

Hej!
    Finns det någon tjej som ska gifta sig i Gävle 2013?
    Jag ska göra det och det vore kul att bolla lite ideèr om allt möjligt ang. bröllopet=)

• Svar på tråden Brudar i Gävle 2013?
  • Brud 20130824

Hej Chesa=)

Jag ska gifta mig i Gävle 2013!

Känns som man är ute i mycket god tid, men jag är ett litet kontrollfreak och alla säger att det tar tiiid med bröllopsplaneringen.

Har dock inte kommit så långt i själva planeringen än, kikar mest runt på nätet och här på BT och har köpt några bröllopstidningar. Vi vill gifta oss i Bomhus kyrka och ev. ha bröllopsfesten på Föreningshuset i Bomhus. Färgtema tror jag blir vitt och ljusrosa=)

• chesa

Hej! Vad roligt med en till i Gävle!! Var i Gävle bor du? i Bomhus?? det gör jag men för oss lutar det åt att gifta sig i Regementsparken och ha festen på Soldathemmet.. Jag har inte heller kommit så långt i planeringen men lite grann och färgtema för oss blir Lila ( lavendel) / vitt och ev lite silver..=) det är sååå kul att kolla runt på olika sajter om vad som finns =)

• chesa
    Brud 20130824 skrev 2011-09-21 21:40:03 följande:

Hej Chesa=)

Jag ska gifta mig i Gävle 2013!

Känns som man är ute i mycket god tid, men jag är ett litet kontrollfreak och alla säger att det tar tiiid med bröllopsplaneringen.

Har dock inte kommit så långt i själva planeringen än, kikar mest runt på nätet och här på BT och har köpt några bröllopstidningar. Vi vill gifta oss i Bomhus kyrka och ev. ha bröllopsfesten på Föreningshuset i Bomhus. Färgtema tror jag blir vitt och ljusrosa=)

Hej Brud 20130824!!
    Hur går planeringarna? har ni kommit nåt längre? jag har haft det på is ett tag men nu har jag börjat kolla igen=)
Svar på tråden Brudar i Gävle 2013?