• Silketuss

Nu har jag beställt från ELF! :-)

Jag har länge tänkt göra det, men inte kommit mig för tidigare. Men nu, när det var halva priset, kände jag att det var dags att prova. Det är så spännande, och jag längtar efter att få hem grejorna och testa. Jag vill gärna höra era erfarenheter. Vad köper ni för produkter därifrån? Nu blev jag ju lite småstressad, men upptäckte att det fanns massor som jag inte sett tidigare ens. Så därför skulle det vara roligt att höra om era tips på bra produkter därifrån. 

• Svar på tråden Nu har jag beställt från ELF! :-)
  • Darling Daisy

Jag har testat lite olika saker o här är mina favvosar:

Läppglans super glossy lip shine (härligt kletigt, luktar gott och ger fin lyster)
    mineralfoundation och concealer
    mineralögonskuggorna 
    waterproof lenghtening and volumizing mascara (har inte provat andra vattenfasta, men den här ger snygga fransar tycker jag)
    mineral ögonskuggeprimern (bra!!)

Jag gillar inte deras billigaste puder (clarifying pressed), tycker franska manikyrsetet var svårt att få snyggt och tål verkligen inte mineralläppstiften. 

Visst är det sjyssta priser?! Det gör att jag vågar prova lite olika färger/sorter jag annars inte skulle ha provat. Fast å andra sidan köper jag ju fler prylar och slutnotan kanske blir densamma ändå!

• Juni2012

Har köpt rätt många mineralögonskuggor därifrån och det är dom enda jag använder. tillsammans med primern som är till dessa. Använder iof inte ögonskugga så ofta men jag tycker den sitter rätt så bra på min hud som annars är lite "svår".

Har en del lack därifrån också men dom använder jag bara i nödfall, dom jag själv jobbar med är ljusår bättre.

• Silketuss

Tack för era svar! Jag har förstått att just mineralprodukterna är populära. Nu ser jag fram emot att få hem mina grejor, bara. 

Svar på tråden Nu har jag beställt från ELF! :-)