• Äldre 26 Aug 10:37
    5182 visningar
    9 svar
    9
    5182

    Vad tycker ni om den här tanten?

    Det är aldrig för sent att gifta sig, eller?

    http://www.damncoolpictures.com/2011/08/rich-spanish-duchess-of-alba-to-wed-at.html

  • Svar på tråden Vad tycker ni om den här tanten?
  • Vickym­b
    Äldre 26 Aug 10:44
    #1

    Åhh herre min skapare...hur många gånger har kvinnan opererat sig???

  • Silket­uss
    Äldre 26 Aug 10:49
    #2

    Vad menar du egentligen? Ska vi skriva att hon är för ful?? För gammal??

    Jag tycker verkligen att det är lågt att komma med en sån grej, när man är redaktör på en sajt...är nästa steg att vi måste ha bilder på oss själva, för att få vara medlemmar på Bröllopstorget? Jag blir såå less på utseendefixering, och/eller åldersfixering!

  • Äldre 26 Aug 11:04
    #3
    Silketuss skrev 2011-08-26 10:49:45 följande:
    Vad menar du egentligen? Ska vi skriva att hon är för ful?? För gammal??

    Jag tycker verkligen att det är lågt att komma med en sån grej, när man är redaktör på en sajt...är nästa steg att vi måste ha bilder på oss själva, för att få vara medlemmar på Bröllopstorget? Jag blir såå less på utseendefixering, och/eller åldersfixering!
    Jag tänkte mest att det var en kul grej och att tanten var cool.
  • Silket­uss
    Äldre 26 Aug 11:07
    #4
    Redaktör Kristin skrev 2011-08-26 11:04:22 följande:
    Jag tänkte mest att det var en kul grej och att tanten var cool.
    Det framgick ingenstans. Det liknade mer en kommentar från någon väldigt ung...
  • Liliqu­e
    Äldre 26 Aug 16:24
    #5

    Hon ser hiskelig ut, men det hör väl inte till saken. I TS står "det är aldrig för sent att gifta sig, eller?" vilket ger en rätt bra hint om vad som menas med tråden.

    Jag tycker att den läskiga lilla pantertanten ska köra på och gifta sig med sin 60-åriga pojkvän trots att barnen protesterar.

    Förresten... hennes hela namn var visst Maria del Rosario Cayetana Alfonsa Victoria Eugenia Francisca Fitz-James Stuart y de Silva. Försök få in det på en rad o.o Eller på patientbrickan. Undrar om hennes snubbe klarar av att få alla namn rätt i kyrkan ^^

  • Syllis 2012
    Äldre 26 Aug 17:28
    #6

    Aldrig försent att gifta sej med tanke på att hon är 85 år Glad

  • Silket­uss
    Äldre 26 Aug 18:29
    #7
    Lilique skrev 2011-08-26 16:24:44 följande:
    Hon ser hiskelig ut, men det hör väl inte till saken. I TS står "det är aldrig för sent att gifta sig, eller?" vilket ger en rätt bra hint om vad som menas med tråden.
    Jag hade alldeles säkert hållt med dig till fullo, om det inte vore för ett litet men ack så viktigt ord i sammanhanget, nämligen ordet "eller?"  följt av ett frågetecken. Det uppfattar jag som ironi eller åtminstone som något som ifrågasätts. Hade det däremot bara stått "det är aldrig för sent att gifta sig!", hade jag tolkat det precis som du tydligen gör nu. Så olika kan det vara. 
  • viqueu­r
    Äldre 22 Apr 13:53
    #8
    Silketuss skrev 2011-08-26 18:29:23 följande:
    Jag hade alldeles säkert hållt med dig till fullo, om det inte vore för ett litet men ack så viktigt ord i sammanhanget, nämligen ordet "eller?"  följt av ett frågetecken. Det uppfattar jag som ironi eller åtminstone som något som ifrågasätts. Hade det däremot bara stått "det är aldrig för sent att gifta sig!", hade jag tolkat det precis som du tydligen gör nu. Så olika kan det vara. 
    jag tolkade som "eller vad säger/tycker ni?" som sagt tolkningen är olika.
  • R J
    Äldre 6 Aug 22:36
    #9

    Huga!! Nu lär jag få mardrömmar inatt... =(

    Cool tant "Ålder är bara en siffra" 

Svar på tråden Vad tycker ni om den här tanten?