• annapanna88

    Hjälp! Var hittar jag liknande skor?

    Hade sett ut ett par skor på matildasfest för ett tag sen. Underbara skor som jag blev helt kär i och bäst av allt, man fick själv bestämma klackhöjd! Bra då jag är ganska lång och inte vill vara längre än min blivande på bröllopsdagen.
    Gick in på hemsidan igår för att beställa och då har de bytt sortiment!?
    Så nu behöver jag hjälp att hitta ett par skor som liknar dessa och dessutom har ganska låg klack.


    Alla tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Hjälp! Var hittar jag liknande skor?
  • annapanna88
    SaJo1981 skrev 2011-08-26 22:49:31 följande:
    jag har ett par sådana här i storlek 38,5 (dock små i storleken) med en klackhöjd på 6,25cm som jag skulle haft i juli när vi gifte oss men de var alldeles för små så dom är oanvända och ligge ri sin kartong här hemma.
    har normalt strl 38-39 så om du har 37-38 tror jag dom är perfekt storlek=) 
    Tyvärr är jag släkt med storfot och har 41... men tack ändå!!
  • annapanna88
    Sara 120707 skrev 2011-08-26 21:52:09 följande:

    De här är MYCKET lika, men billigare och lägre klack


    www.lightinthebox.com/Top-Quality-Satin-Upper...


    Dom är ju perfekta!! Och verkar ju vara på rea just nu :) Tror faktiskt att jag måste klicka hem dom på en gång!
    Tack så jättemycket för tipset, du gjorde precis min dag så mycket bättre!!
  • RiNa

    Har du beställt dem? Vill du isf skriva omdömne om dem här sen? Storlek, bredd, klack. Är så sugen på att köpa dem.

  • annapanna88

    RiNa: Japp köpte dem igår kväll, ca 400 kr inklusive frakt :) Fick mail om att de skickades idag så det verkar ju gå undan :) Uppdaterar när de har kommit!

  • annapanna88

    Jo då skorna har kommit, de kom fram torsdag förra veckan så det var ganska snabb frakt.
    Krångligt är dock att jag har praktik i en stad 3,5 timmar från där jag egentligen bor och var inte hemma i helgen så jag har inte sett dom än!
    Men i morgon får jag se dom så då kan jag uppdatera igen :)

    Måste dock bara förvarna om att det tillkom en importavgift på ca 320 kr utöver de 400 kr jag betalade för skorna så dom blev inte så billiga som jag först trodde... så jag håller tummarna för att dom är fina och att dom passar!!

  • RiNa

    Ah jag förstår, trist med imoprtavgiften, hade jag inte ens en tanke på. Köpte du dem i ivory eller vitt? Laddar du upp en bild i helgen? =)

  • annapanna88

    Nu har fästmannen kommit och jag sitter med skorna på ;)
    De passar perfekt och är jättesöta!! Jag är supernöjd!
    Klacken är ca 3,5-4 cm (med ögonmått för jag hittar inget måttband;)) så det är ju också perfekt!
    Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild, min gamla dator har kraschat och jag kan inte hitta installations CD:n till programmet men behöver till kameran :( Men skorna motsvarar mina förväntningar från de bilder som finns på internet iaf :D

  • RiNa

    Åh vad roligt att du är nöjd och att de passar så bra :) då ska jag alltså beställa min "vanliga" storlek. Köpte du vit eller ivory?

  • RiNa

    Nu har jag oxå beställt dem, är så spänd! Hoppas de passar =)

Svar på tråden Hjälp! Var hittar jag liknande skor?