• Sörön10

    Brukar du anmäla?

    Är lite nyfiken för rätt ofta poppar det upp lite saker som inte är tillåtna här på forumet. Det kan till exempel vara såna där som bor i skogen under stenar eller såna som klart och tydligt gör reklam för sig själva på ett eller annat sätt.

    Brukar du anmäla såna inlägg eller låter du det passera när du ser dem? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du anmäla?
  • Styrka

    "sånna där som bor i skogen under stenar" ... vad menar du?

  • Blueberry
    Styrka skrev 2011-08-24 07:33:10 följande:
    "sånna där som bor i skogen under stenar" ... vad menar du?
    Tror hon menar forumtroll
  • BlomAnna

    Det beror lite på vad det är om jag anmäler eller inte...Anmäler absolut om det förekommer typ hets mot folkgrupp eller andra elakheter. Reklam anmäler jag sällan.

  • förlovadflicka
    BlomAnna skrev 2011-08-24 08:39:03 följande:

    Det beror lite på vad det är om jag anmäler eller inte...Anmäler absolut om det förekommer typ hets mot folkgrupp eller andra elakheter. Reklam anmäler jag sällan.


    Jag med, reklam gör mig ingenting alls, men är det någon som gör riktiga påhopp anmäler jag. Inte för minsta lilla alltså, men typ om någon rent ut skriver "du är dum i huvudet" eller nåt :P
  • Erika83

    Reklam har jag inte brytt mig om, men har anmält när det har varit direkt olämpliga inlägg. Elaka eller kränkande...

  • Future Mrs S

    Har anmält ett reklaminlägg en gång.. gillar inte sånt.

  • sofi 88

    Jag anmäler om det är någon som gör reklam genom att skicka mail eller skriver i gästboken för då tycker jag de går för långt. Det är irriterande med uppenbar reklam i trådar där de inte alls hör hemma men det orkar jag inte anmäla eftersom det inte är lika riktat mot mig personligen.

Svar på tråden Brukar du anmäla?