• AlwaysAndForever2012

    Måste man ha vita skor under klänningen?

    Hej, jag ska gifta mig 4feb då det förmodligen är kallt + att jag inte riktigt har råd att lägga massa pengar på skor bara för det tillfället.
    Kan jag inte ta några jag redan har i typ svart?

  • Svar på tråden Måste man ha vita skor under klänningen?
  • MochR

    jag tänker kanske ha skor i färg, gröna då grönt ingår i vårt tema. Är sko freak så det kommer bli ett par nya men om du har några som passar så tycker jag lugnt att du kan använda dem :)

  • Fröken Emma

    Så kalr du kan,,,var min spontana åsikt. Men sen så vet jag ju inte vad du har för klänning. Men jag antar att den är hellång + lite till.


     


    Det bästa är ju att du bestämmer skor innan utprovningen av klänningsstorlek. Och då är det ju superpraktiskt att andänva några du redan har ;) Som dessutom är ingådda, sköna och varma!!

  • AlwaysAndForever2012
    Fröken Emma skrev 2011-08-22 16:28:46 följande:

    Så kalr du kan,,,var min spontana åsikt. Men sen så vet jag ju inte vad du har för klänning. Men jag antar att den är hellång + lite till.


     


    Det bästa är ju att du bestämmer skor innan utprovningen av klänningsstorlek. Och då är det ju superpraktiskt att andänva några du redan har ;) Som dessutom är ingådda, sköna och varma!!


    Precis min tanke. Måste nämligen göra mått för kunna beställa klänningen. så måste hitta skor snart..


    MochR skrev 2011-08-22 16:13:26 följande:
    jag tänker kanske ha skor i färg, gröna då grönt ingår i vårt tema. Är sko freak så det kommer bli ett par nya men om du har några som passar så tycker jag lugnt att du kan använda dem :)

    Ah, mitt ska vara i limetema så kasnke ska kika grönt också då

Svar på tråden Måste man ha vita skor under klänningen?