Som jag har gråtit...
sen igårkväll, råkade se en konversation jag inte skulle sett men han får skylla isg själv. Skyltar man med det mer eller mindre så blir det ju så.
Det som står däri stör mig otroligt mycket, det är ett gammalt ex, mycket gammalt dessutom för flera år sen, över 20. Men dom har snackat om massa grejer senaste månaderna så jag blir alldeles mörkrädd och då planerar vi för bröllop, men det han skrivit till henne ingick då inga bröllopsplaner i. Jag frågade vad han höll på med och en hel del är inte heller sant som står där, vilket stör mig ännu mer.
Jag fick till svar att han älskar ju mig, jag är hans lilla älskling osv- Men vad vet jag......
Hon uppmuntrar honom att göra det han känner (och detär itne att gifta sig då eftersom han inget sagt, utan att lämna mig) och han tror att hon kommer flytta dit han söker jobb, hankommer få veckopendla så jag frågade hoonom om han ätnket bo med henne på veckorna och oss på helgerna. ??
Ja, klart jag undrar!
Har idag ringt till henne för jag får det inte ur skallen, sa till henne att hälften av det som han skrivit inte är sant, vill inte gå in på vad.....och så lite om det med jobbet.
Nej, hon är inte intresserad, hon har sitt och har inga planer på att flytta på sig. Och hon skulle avsluta, var bara kul att få kontakt igen tyckte hon ochjo, hon hade ju känt att han menade nåt, men hon menar inget. Hoppas verkligen att det är så. Blir så ledsen.......
Men nu känner jag att jag får nån sorts kontrollkånsla, att jag vill kolla honom hela tiden. Vill ju verkligen veta att dom inte pratar sånt mer. Själlvklart tycker jag det är oki att prata om alldagliga saker men inte om det dom pratat om.
Om det varit tvärom hade det varit slag på stora trumman tills det var utrett och personen i fråga raderad......
Bespara mig taskriga kommentarer för jag är så ledsen och magen ballade ur direkt, känner ingen hunger och mår bara skit.
Jag trodde han älskade mig!
Att bryta vill jag inte, det blir så jobbigt, vi har 4 barn och hon menade att han var ju i princip redan gift, har man 4 barn så har man ju ett engagemang för lång tid framöver och nånting måste man ju känna för den personen annars skaffar man väl inte 4 barn.
Jaja, så är det iaf och det är inte kul att sitta här med svullna rödgråtna ögon då vi väntar gäster i helgen.