• Hanniis85

    Kan man gå ner 10 kg på 5 veckor med Cambridge?

    Kör ren kur. Har 5 veckor på mig. Vill bli av med 10 kg. är det möjligt?

  • Svar på tråden Kan man gå ner 10 kg på 5 veckor med Cambridge?
  • chca

    Hej. Ja det är fullt möjligt. Om du inte fuskar. Drick mycket vatten!! Lycka till!

  • Hanniis85

    är på dag 3 så det känns långt bort. Men jag ska vara snygg i klänningen, viktigaste.. Om jag nu skulle vilja äta 2middagar skulle det vara kört? tar två påsar sen en middag och morgonen efter köra?

  • Oniq
    Oniq skrev 2011-08-19 16:53:19 följande:
    Om du gör det i början - ja.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Gick lite fort där.

    Du sabbar upplägget om du inte följer programmet stenhårt i början. Första dagarna är svårast (är du på dag 3 nu så är du nog väldigt nära kulmen av det svåra) därefter lugnar det sig lite (för de flesta).

    När du sedan börjar blanda in ett mål mat om dagen så ska du trappa upp sakta och även här följa programmet. Fuskar du det minsta så är det som att börja om på ruta ett.

    Min man gick ner en hel del tack vare Camebridge, för mig fungerade det inte alls.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Hanniis85
    Oniq skrev 2011-08-19 16:53:19 följande:
    Om du gör det i början - ja.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    alltså unnar jag mig en middag om en vecka kan det vara kört? men gör jag det på slutet kan de ändå funka?
  • Hanniis85

    jag förstår :) då gäller det att hålla sig på mattan :P är på dag 3 och super sugen på godis. När i hela världen slutar suget? är inte hungrig MEN sugen

Svar på tråden Kan man gå ner 10 kg på 5 veckor med Cambridge?