• AlwaysAndForever2012

Tips om ställe att beställa bröllopsTÅRTA ifrån i Skaraborg

Hej, dags att börja kika på tårtors modeller och smaker.
    Aldrig gjort det förut och vet inte vart jag ska börja kolla.
    Har ni tips?
    Hur fungerar det egentligen?
    * Hur lång tid innan brukar man behöva säga till om tårta? Man behöver ju änna veta hur många som kommer
    * Får man provsmaka tårtor?
    * Kan man önska smaker?
    * Kan man även få måla upp hur man vill de ska se ut?

• Svar på tråden Tips om ställe att beställa bröllopsTÅRTA ifrån i Skaraborg
  • S2011

Lätt att jag rekommenderar Kerno tårtmakeri!
    Hon är helt fantastiskt att ha att göra med, bra priser, ingår provsmakning och du får lämna önskemål på smaker att prova.
    Vi skickade en bild på en tårta vi fastnat för som inspiration och hon gjorde en helt otrolig tårta till oss.

Så här såg den ut:

• AlwaysAndForever2012
    S2011 skrev 2011-08-18 12:07:57 följande:
    Lätt att jag rekommenderar Kerno tårtmakeri!
    Hon är helt fantastiskt att ha att göra med, bra priser, ingår provsmakning och du får lämna önskemål på smaker att prova.
    Vi skickade en bild på en tårta vi fastnat för som inspiration och hon gjorde en helt otrolig tårta till oss.

Så här såg den ut:

Aha, var finns hon någonstans? har hon en hemsida? funderar på om hon är långt ifrån oss eller inte
  • Nordiskbrud

Vi tog från Hennings i Lidköping. Superbra och urgoda Vi fick vara med och bestämma allt själva egentligen samt provsmaka olika förslag hon förberett utifrån ett inledande samtal.

• AlwaysAndForever2012
    Nordiskbrud skrev 2011-08-18 19:17:57 följande:
    Vi tog från Hennings i Lidköping. Superbra och urgoda Vi fick vara med och bestämma allt själva egentligen samt provsmaka olika förslag hon förberett utifrån ett inledande samtal.
    Va bra. Hur verkar priserna där?
  • AlwaysAndForever2012
    Nordiskbrud skrev 2011-08-18 19:17:57 följande:
    vet du om de har nån sida? sökte på hennings men kommer bara in på kläder
  • Nordiskbrud

Oh jösses, snacka om att jag hade huvudet under ena armen...

Henrys i Lidköping så klart. Är så van att det pratas om Hennings att det kom per automatik   (Namet är länk, fungerade inte att listra in just nu).

• AlwaysAndForever2012
    Nordiskbrud skrev 2011-08-19 11:23:07 följande:

Oh jösses, snacka om att jag hade huvudet under ena armen...

Henrys i Lidköping så klart. Är så van att det pratas om Hennings att det kom per automatik   (Namet är länk, fungerade inte att listra in just nu).

haha.. tänkte det va konstigt att det fanns hennings både kläder och tårta..haha
Svar på tråden Tips om ställe att beställa bröllopsTÅRTA ifrån i Skaraborg