• Meabus

Är det rätt?

Känner mig nojjig för att han inte är rätt man.
    Hur vet jag det?

• Svar på tråden Är det rätt?
  • RogerJenny

Tro mig det vet du....och känner du dig tveksam så är det kanske något som inte står rätt till. Men nojor har ju dom flesta brudar fast det brukar väl för det mesta handla om allt som kan gå fel på ett bröllop. Jag tycker att du ska prata med honom, det är jätteviktigt i ett förhållande.
    Jag kan ju berätta varför jag vet att min man är rätt för mig, jag saknar honom ständigt, var gång jag ser honom blir jag helt varm i hela kroppen och jag får en härlig pirrande känsla i magen, han gör mig lugn och trygg och han visar verkligen att han älskar mig precis hela tiden. Vi avslutar varandras meningar och vet instinktivt hur den andre mår och det viktigaste är att vi kan prata om allt. Så ta dig en riktig tankeställare och framförallt prata med honom, han kanske känner likadant. Det är jätteviktigt att vara ärlig mot sin partner och mot sig själv.

• Meabus

Tack,
    det är nog mest jag som är nojjig, eftersom vi bor 40 mil ifrån varann. Plus att han har aldrig velat gifta sig eller skaffa barn. Det vill han nu.
    Han behandlar mig och får mig att känna mig som en prinsessa, så varför inte satsa. Pirret saknas, men det har jag sökt förr, hittat och det har tagit slut och sökt igen. Nu känner jag mig trygg. Dax att prova nåt nytt kanske.

Svar på tråden Är det rätt?