• Jag han
    Äldre 18 Aug 07:53
    1767 visningar
    5 svar
    5
    1767

    Vår dag!

    Vaknade tidigt. Försökte få i mig lite frukost. Blev nog bara tre skedar youghurt och lite kaffe. Sen bar det iväg till salongen. Jag och min tärna tillbringade fem timmar där. Var så mysigt! Lunch och tjejsnack. Jag glömde nästan bort att jag skulle gifta mig.. :)


    Skjuts till kyrkan där jag, tärnan, min blivande, våra två barn och två bestman väntade. Alla hypernervösa!


    Trodde inte att jag skulle fixa vigseln. Min familj grät och min lillebror mest av alla. Blev jättetörstig framme vid altaret så min man tänkte springa iväg och hämta vatten mitt i vigseln, men jag hann hejda honom. haha... :)


    ÄNTLIGEN GIFTA!!


    Efter grattiskramar, såpbubblor, kort och lite skratt och gråt fick vi åka iväg med en jättefin bil. Pinsamt nog minns jag inte var det var för märke, men den matchade vårt färgtema ;)


    Middagen var underbar! Många vackra tal som jag grät mig igenom. Serveringspersonalen som var fyra unga bekanta var så suveräna! Maten åts upp av alla och vi var bara lyckliga. Min pappa fick alla gäster under bordet då en av hans favoritsånger skulle sjungas. Vet inte riktigt tanken, men alla skrattade och vi fick sitta kvar vid bordet då alla gäster satt på golvet och sjöng.


    Efter tårta och kaffe var det vals som gick helt ok. Sen började festen. Vi hade hyrt in ett suveränt band (betalade mindre än halva priset då min ena bror känner dom). Alla dansade!! Från serveringspersonal till våra pappor som shejkade loss till en gammal hit. Bandet skulle spela till klockan ett, men höll på nästan till två för att så många var på dansgolvet.


    En underbar dag för oss, men det bästa är att våra gäster verkligen hade en trevlig dag!! <3


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 07:56
    Blir lite knas med bilder, så de kommer under.. :)
  • Svar på tråden Vår dag!
  • Jag han
    Äldre 18 Aug 07:54
    #1

  • Jag han
    Äldre 18 Aug 07:54
    #2

  • Jag han
    Äldre 18 Aug 07:55
    #3

  • Äldre 18 Aug 08:07
    #4

    Ert bröllop låter som en dröm.. =) Grattis!! =)

  • Jag han
    Äldre 18 Aug 08:14
    #5

    Tack! Vad snällt av dig. Ja, faktiskt, vi tycker nästan själva det.. Är så glad för att allt gick så¨bra..


    Rosi skrev 2011-08-18 08:07:46 följande:
    Ert bröllop låter som en dröm.. =) Grattis!! =)
Svar på tråden Vår dag!