• asac

Saknar noter

Jag behöver hjälp med att hitta noter/ackord till följande låtar.

Det vackraste-Cecilia Wennersten
    Snö-Laleh
    Stad i ljus-Tommy körberg

Någon som har eller vet vart man kan få tag på dessa?
    Är lite brådskand.

• Svar på tråden Saknar noter
  • Tiisa

Jag försökte hitta tillbaka dit där jag köpte noter till Annies song. Jag hittade en svensk butik, på nätet.. De kostade 30 kr. Notbutiken, notlagret..not.. Någonting med not! Tyvärr kommer jag inte på mer, hittade dem via google. Googlade på de andra noterna jag behövde och hittade dem på nätet så de gick att skriva ut direkt.

Lycka till, fina låtval! Stad i ljus är underbar.

• Syrinx

Både Det vackraste och Stad i ljus finns att köpa som direktnoter à 35 kr (köp och skriv ut hemma) på www.notpoolen.com/
    Snö fanns tyvärr inte där och jag kunde inte heller hitta den vid en sökning. Kanske någon annan vet?

• Syrinx
    Tiisa skrev 2011-08-17 21:26:34 följande:

Jag försökte hitta tillbaka dit där jag köpte noter till Annies song. Jag hittade en svensk butik, på nätet.. De kostade 30 kr. Notbutiken, notlagret..not.. Någonting med not! Tyvärr kommer jag inte på mer, hittade dem via google. Googlade på de andra noterna jag behövde och hittade dem på nätet så de gick att skriva ut direkt.

Lycka till, fina låtval! Stad i ljus är underbar.

Notpoolen!
  • jenniejummie

testa sheetmusicdirect.com fast de kanske inte har så mycket svensk musik förresten, men kanske värda en koll.

på notpolen finns det noter också. Vet dock inte om det är .se .com eller ngt annat...

Lycka till

• Tiisa

Jajamänsan, NOTPOOLEN! haha tack Syrinx!

• Tiisa

Laleh verkar vara en ganska cool tjej, det går inte att få tag i henne personligen? Bara en tanke..

• Syrinx
    Tiisa skrev 2011-08-17 21:32:17 följande:
    Jajamänsan, NOTPOOLEN! haha tack Syrinx!
Svar på tråden Saknar noter