Att vara en statist när man behöver en familj är hårt. Jag undrar om dom förstår hur hårt det känns?
Den enda som hör av sig till mig är min mamma. jag har fyra syskon och ingen av dom hör av sig.
inte ens efter att våldtäksmålet blev nedlagt hörde dom av sig. eller jo dom skickade nått sms, men telefonen borde ju gått varm.
egentligen vet jag inte om jag vill bjuda in till vårt bröllop, varför skulle jag vi hörs ju inte av iaf.
vad ska dom då dit och göra?
visst dom har sitt fine, men lillasyrran hinner dom höra av sig till.
många ggr har jag sagt att det gör mig ledsen men ingen bättring sker.
snart fyller jag år.
jag har avtackat firande med familjen.
varför ska jag vara statist på deras middag?
vi är 5 syson och har jag tur får jag 5 min med vardera.
syrran får hur lång tid som helst.
ok jag låter avis på min lillasyster men det är jag faktiskt.
vi har inte samma mamma, och nyligen fick hon åka på språkresa för tusentals kronor.
något som jag aldrig fick.
när jag var ung så var det knappt att det fanns mat till mig hemma hos pappa (dom är skilda),
det fanns frukost så det räckte till honom och syrran om hon va där, så jag tog ingen.
gjorde jag det när det inte räckte så blev jag utskälld av pappa.
Jag och pappa kommer inte alls överens, han säger exakt vad han tycker utan att tänka.
jag har alltid vart mullig, rund och kurvig, medans min syster ser ut som ett skelett.
hennes mamma är väldigt smal och min mamma mullig och kurvig.
inte så konstigt att vi ser olika ut.
den enda gången jag lyckades vara smal är när jag hade ätstörningar och svalt mig själv.
han jämför mig med min syster och säger att hon är väl inte så smal.
hallå??? alla som har sett henne undrar om hon äter ordentligt. (ja hon äter allt man inte ska och mycket utav det, haha).
så nu står jag här med ett bröllop och en födelsedag.
vad göra?
å säg inte att jag ska försöka prata med dom för det har jag gjort i iaf 15 av mina snart 26 levnadsår.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 11:42
Vi har massor av mina vänner som gärna kommer på bröllopet. eftersom vi har lite tight budget och inte vill ta kuvertavgift så har vi bara familjerna, tärnorna och dj (en vän till mig) samt en vän till. blivande mannens marshalk är hans bror.
va skjutton ska man göra?????