• ella

Fotograf i Göteborg?

Någon som kan tipsa om en bra fotograf i Göteborg?
    Länka gärna hemsida eller bilder.

/Ella 

• Svar på tråden Fotograf i Göteborg?
  • Melóra

Jenny Blad är en fanatstiskt duktig fotograf! Känner flera som haft henne som fotograf under sina bröllop och de har blivit helnöja Glad

www.jennyblad.se

• Melóra

"helnöjda" skall det ju stå, såklart Skäms

• ella

Tack så jättemycket för tipset.
    Vad är "normalpris" för en bröllopsfotograf?

• finallyithpn

Vi ska ha Eva Quirbach. De bilder jag sett av henne är fantastiska och bemötandet vänligt och proffesionellt. Bra priser också. www.quirbach.se

• ella

Ja vilka fina bilder. Använder ljuset på ett fint sätt. Hur mycket får ni betala? och hur långt innan bokade ni henne?

• finallyithpn
    ella skrev 2011-08-17 09:29:11 följande:
    Ja vilka fina bilder. Använder ljuset på ett fint sätt. Hur mycket får ni betala? och hur långt innan bokade ni henne?
    Vi betalar 6000,- för vigsel, mingel utanför kyrkan och porträtt. Totalt 2 timmar. Högupplösta bilder på cd ingår!
  • nilssonns

Vi valde också Eva Quirbach men har inte fått bilderna än eftersom vi gifte oss nyss Skrattande men fotograferingen gick jättebra och hon är supertrevlig!!

• ella

Å när du får bilderna så lägg gärna upp ett så man får se hur det blir.
    Betalade du också 6000 kronor?
    Hur långt innan bör man boka tror ni?

• nilssonns

Japp vi betalade med 6000 och tycker det är kanon att man får 100 bilder att göra vad man vill med + förstoringar.

Ja jag lägger ut när vi fått dom.

• Bollan
    nilssonns skrev 2011-08-18 11:02:27 följande:
    Japp vi betalade med 6000 och tycker det är kanon att man får 100 bilder att göra vad man vill med + förstoringar.

Ja jag lägger ut när vi fått dom.
    Det tycker jag är alldeles för lite, 100 bilider??? Njae bättre kan fotografer ge som kan plåta upp mot 1000 bilder..och får ni välja själv sedan??
  • nilssonns

jo men givetvis tar hon ju mer än 100 bilder och sen får vi välja 100 av dom hon tagit

• Therese142
    nilssonns skrev 2011-08-17 12:57:05 följande:
    Vi valde också Eva Quirbach men har inte fått bilderna än eftersom vi gifte oss nyss Skrattande men fotograferingen gick jättebra och hon är supertrevlig!!
    Vi hade också Eva och hon var helt fantastisk! Det verkligen spö regnade på vår bröllopsdag och jag var skit sur och frisyren med alla lockar höll på att dö ut men Eva körde på och verkligen peppade och motiverade oss och hjälpte oss fram och helt plötsligt så brydde jag mig inte längre om regnet. Tänk om vi hade haft en fotograf som "bara" tog bilderna och inte brydde sig om oss.. Nä all heder åt Eva och jag och min man rekommenderar Eva varmt! Och vi har fått ett litet smakprov från Eva från fotogrageringen, och vi är riktigt riktigt nöjda!
  • dss

Även vi hade Eva Quirbach, och jag har bilder på min sida för er som vill kika. Hon är helt fantastisk.

• nilssonns

Ja vi är supernöjda med Eva vi med, fick just våra bilder som vi ska välja våra 100 bilder ifrån, vi är sååå nöjda!!

• ella

Å vad kul att ni är nöjda. Har bokat henne nu med. Ni som hade Eva säg till när ni fått era bilder så kanske man kan kika lite? Var fotograferades ni, i vilken miljö? 

• nilssonns
    ella skrev 2011-09-04 19:33:44 följande:
    Å vad kul att ni är nöjda. Har bokat henne nu med. Ni som hade Eva säg till när ni fått era bilder så kanske man kan kika lite? Var fotograferades ni, i vilken miljö?
    Våra bilder är inte klara, har bara fått dom på länk och ska nu börja välja våra bilder. Vi fotograferades i trädgårdsföreningen.
  • BlackWIngedAngel
    Bollan skrev 2011-08-23 14:33:54 följande:
    Det tycker jag är alldeles för lite, 100 bilider??? Njae bättre kan fotografer ge som kan plåta upp mot 1000 bilder..och får ni välja själv sedan??
    Det är egentligen inte särskilt lite. Min sambo fotograferar en hel del som hobby och är väldigt duktig på det. Många gånger tar han en hel mängd väldigt fina bilder och det som är tidskrävande i det läget är att välja en av kanske fem snarlika, väldigt fina bilder. I det läget får man lätt beslutsångest. Så om fotografen är duktig och har förstått vad ni är ute efter så är sållningen en del av det man betalar för, så att man slipper göra det arbetet själv. Problemet bli naturligtvis om fotografen gör ett dåligt jobb och man inte får de bilder man gillar, men annars underlättar det faktiskt att inte ha för många bilder att välja på.
  • finallyithpn

Vi gifte oss i lördags och vi är så otroligt nöjda med Eva Quirbach! Hon är en fantastiskt skicklig fotograf.
    Fått se ett par bilder och de är helt underbara. Längtar tills vi får se resten.

• nilssonns
    finallyithpn skrev 2011-09-06 10:43:17 följande:
    Vi gifte oss i lördags och vi är så otroligt nöjda med Eva Quirbach! Hon är en fantastiskt skicklig fotograf.
    Fått se ett par bilder och de är helt underbara. Längtar tills vi får se resten.
    Kul! :)
Svar på tråden Fotograf i Göteborg?