• 123ost

    BILD! Vart kan jag hitta detta papper? Kan vara DIN bild!

    Har länge kikat runt här på BT och sparat bilder på datorn som jag blivit inspirerad av. Jag kollade precis bilderna och blev helt förälskad i ett papper som någon använt till deras inbjudan



    Det är alltså det vita pappret med blommor på jag är ute efter.
    Jag hoppas att någon kan hjälpa mig!
  • Svar på tråden BILD! Vart kan jag hitta detta papper? Kan vara DIN bild!
  • MTC

    tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med det ser ut som om det skulle vara någon form av tapet. 

  • KakanMackan

    Matton som många pratar om, ligger det i Gbg? Var, centralt? Är det värt att dit om man bor 8 mil därifrån? Är det bra utbud på finfina papper ; )

  • 123ost

    Har också funderat på om det kan vara en tapet, men samtidigt känns det som att blommorna är så små hmm.. Matton, har dom en webbshop? Bor nämligen högt upp i norrbotten så blir nog ingen tripp dit.

  • finallyithpn
    Ser ut att vara ur en glansig serie som finns hos bla mattonbutikerna (vi har isf samma fast i bronze). Tror serien heter Inkido men är inte säker. Har även sett dom i flera av scrapbookingbutikerna bla i Göteborg. Mattonbutiken ligger på Första Långgatan och det är hyfsat lätt att parkera utanför.
    Kolla mattons hemsida www.mattonbutiken.se

    Lycka till 
  • finallyithpn
    finallyithpn skrev 2011-08-17 09:00:15 följande:
    Ser ut att vara ur en glansig serie som finns hos bla mattonbutikerna (vi har isf samma fast i bronze). Tror serien heter Inkido men är inte säker. Har även sett dom i flera av scrapbookingbutikerna bla i Göteborg. Mattonbutiken ligger på Första Långgatan och det är hyfsat lätt att parkera utanför.
    Kolla mattons hemsida www.mattonbutiken.se

    Lycka till 
    Ser att jag är helt fel på det, att det var det blommiga pappret du är ute efter, sorry där kan jag inte hjälpa dig.
  • Meeru

    Det är inte min bild, men jag använde samma vita blommiga papper i våra inbjudningar. Jag köpte det i Mattonbutiken i Malmö, men hittar det inte i deras webshop. Pappret heter Artoz 679 796-78, så du kanske kan ringa till Mattonbutiken och fråga om de har det innan du åker dit.

  • finallyithpn

    Jag var i mattonbutiken i Gbg idag och de har det blommiga pappret! 

  • MrsT2011

    Ha ha, det är min bild! Skrattande Stämmer bra att pappret finns på Matton!

  • 123ost

    MrsT2011: Super snygg inbjudan! Tack alla för svar, mailade Matton och till svar fick jag att de kunde beställa ett ark åt mig, detta skulle då kosta 450:- exklusive moms och frakt så jag avstod. Hittade en tapetrulle med liknande mönster för 49:- så det får gå =)

Svar på tråden BILD! Vart kan jag hitta detta papper? Kan vara DIN bild!