• More

    Så var man fru. Bild!

    Känns så märkligt....har svårt att anpassa mig till ett nytt efternamn..:) Men spännande är det ju också! Vi gifte oss den 6:e augusti, i lördags. Lägger upp en bild....fler om någon är intresserad...:) 


  • Svar på tråden Så var man fru. Bild!
  • AnnaJacob

    Stort grattis!
    Gud vad fina ni är! =)
    Fantastisk klänning! Den påminner mycket om min baktill, så jag undrar hur du gjorde på festen? Gick det bra med släpet eller spände du upp det på något sätt??

  • More
    AnnaJacob skrev 2011-08-10 10:15:44 följande:

    Stort grattis!
    Gud vad fina ni är! =)
    Fantastisk klänning! Den påminner mycket om min baktill, så jag undrar hur du gjorde på festen? Gick det bra med släpet eller spände du upp det på något sätt??


    Tack! Klänningen har som en fin ögla mitt i under släpet som man håller upp allt med, så det gick jättebra! Däremot trampade jag några gånger på underkjolen, en en-ringad som jag hyrde till....men det var för att den hasade ner lite ibland. Inte klänningens fel alltså..:)
  • AnnaJacob
    More skrev 2011-08-10 10:19:10 följande:
    Tack! Klänningen har som en fin ögla mitt i under släpet som man håller upp allt med, så det gick jättebra! Däremot trampade jag några gånger på underkjolen, en en-ringad som jag hyrde till....men det var för att den hasade ner lite ibland. Inte klänningens fel alltså..:)
    Tack för ditt svar!
    Jag ska ha en kinaklänning (fattig student), så jag ska försöka att sy en sådan lösning själv, eller min granne som är jätteduktig på att sy får ta och hjälpa mig! =)
    Men ännu en gång grattis! =)
  • More
    Berlan skrev 2011-08-10 16:15:44 följande:
    Vad fina ni var! Gillar din bukett helt otroligt mycket, jättevacker!
    Tack, ville ha lite spret på den och en naturlig look....blev jättenöjd!
  • More
    Margaux skrev 2011-08-10 17:51:36 följande:
    Grattis!! Vad fina ni var!!!
    Tack!! =)
  • More
    Emblas Mamma skrev 2011-08-10 18:06:36 följande:
    Åh! du var verklign en brud jag kallar "riktigt, rktigt söt"!!! Helt underbart!
    Ni var jättefina!
    Men vad glad jag blir av alla komplimanger..:) Tack! Kikade in på ditt galleri också....väldigt fin var du!! kram
Svar på tråden Så var man fru. Bild!