• Yarrow
    Äldre 9 Aug 17:13
    2441 visningar
    8 svar
    8
    2441

    Bloggtävlingar!

    Just nu har jag en utlottning i min blogg och tänkte att det vore roligt att dela med mig här eftersom det ändå är/var en bröllopsblogg.

    Någon annan som har tävling/utlottning i sin blogg eller det ni några roliga tävlingar?

    Vore kul att tipsa varandra lite :)

    Min blogg:
    http://lillabrollopsmonstret.blogspot.com

  • Svar på tråden Bloggtävlingar!
  • STÅL
    Äldre 11 Aug 21:44
    #1

    Vilken fin blogg du har, jag skulle också vilja göra en blogg. Men vill lösenord skydda den och ha gästbok. Kan man det på blogger? Sedan gillade jag att du hade länkat till andra webbsidor, men hur gjorde du för att kunna göra så att man tryckte på loggan och vips var man inne på den sidan?

  • Yarrow
    Äldre 12 Aug 14:38
    #2
    STÅL skrev 2011-08-11 21:44:28 följande:
    Vilken fin blogg du har, jag skulle också vilja göra en blogg. Men vill lösenord skydda den och ha gästbok. Kan man det på blogger? Sedan gillade jag att du hade länkat till andra webbsidor, men hur gjorde du för att kunna göra så att man tryckte på loggan och vips var man inne på den sidan?
    Tack så mycket :)
    Ja, det finns en sån funktion så man kan få den läsenorsskyddad med. Och alla funktioner som jag har på min blogg finns det i inställningarna så det är bara att skapa och blogg och leka sig fram! :)
  • STÅL
    Äldre 12 Aug 23:08
    #3
    tack för alla tips!
  • Yarrow
    Äldre 14 Aug 01:40
    #4
    STÅL skrev 2011-08-12 23:08:37 följande:
    tack för alla tips!
    Det var så lite så! :) Roligt att kua komm amed lite tips.

    Ifall ni funderar på att ha en bröllopshemsida skulle jag rekommendera denna:

    www.projectwedding.com/ourwedding

    Den använde vi oss av och är jättelätt att få väldigt fin även om man inte kan så mycket om datorer och så :)
  • Äldre 14 Aug 09:23
    #5
  • Yarrow
    Äldre 15 Aug 12:24
    #6
    novia72 skrev 2011-08-14 09:23:13 följande:

    Måste delta i din! ;)


    bloggtävling här:


    lovebeproud.blogspot.com/2011/08/valkomna-til...


    Åh vad roligt! :) Ska genast vara med i din med! :)
  • andrea­ojag
    Äldre 10 Oct 10:26
    #7
  • andrea­ojag
    Äldre 8 Dec 19:41
    #8
Svar på tråden Bloggtävlingar!