Linneservetter
Vet någon vart man kan få tag på fina, billiga linneservetter?
Vet någon vart man kan få tag på fina, billiga linneservetter?
Har ingen aning egentligen. Kan du sy? Då kanske det billigaste blir att köpa tyg och sy egna?
Äh, det finns nog många som har bra förslag på vart det finns :)
Försökte på Ellos och dessa var det ju bra pris på www.ellos.se/dv/1-Hem-Ovrigatextilier-Servetter/_/N-h1p men de är ju inte i linne :/
Hur många behöver du? Vet ett ställe som säljer 6 st för 69 kr men de har bara 9 paket kvar (sa dem igår, jag köpte aldrig för jag vill ha fler)
http://www.tindrastore.se/servett-vit-6-pack
Jag är fortfarande på jakt själv så jag hakar på din tråd :)
Jag har :) Inboxa vid intresse!
Vi bor i malmö och ska hyra för 9:- styck!
Jag markerar tråden, har beställt tygservetter för 2,50 styck men vill helst låta min beställning gå igenom först (vet ej hur många de har kvar!), så fort jag vet att mina ligger på lådan ska jag tipsa er andra. Jag behöver sextio stycken dessutom så det vore så tråkigt om jag tipsar och de tar slut. Förlåt för min snikenhet men jag behöver dem verkligen (är student, haha!) De ser ut såhär och mäter 50 * 50 cm. Om någon tycker om dem lovar jag att tipsa så fort jag fått kontakt med butiken!
Jag kikade på dem också men gillade tyvärr inte färgerna. Hoppas de passar er!
Kikade på ebay också men de som säljs där är från företag i usa så moms på 25% tillkommer nog... :(
Jag köpte tyg och jag och mamma ska sy, kommer landa på knappt 2 kr per servett. Att sy eller flörta med någon som kan sy är nog bäst för budgeten, men tar ju lite mer tid :)
Jag köpte vita dukar på Gekås för 9kr/st som har precis samma mått som tygservetter. Skitfina :)
Jag kikade på dem också men gillade tyvärr inte färgerna. Hoppas de passar er!
Kikade på ebay också men de som säljs där är från företag i usa så moms på 25% tillkommer nog... :(
Tack så jätte mycket för alla svar.
Hysch-Vart köpte ni tyget till era servetter? Använde ni bomull eller linne?
Jag har 110 vita tvättade servetter, som sas vara i linne när jag köpte dem privat. Dock tror inte svärmor att de är det. Men fina är de i alla fall. Ganska stora vita.