• augustibrud11

utgångsmusik?

Nu närmar sig det den stora dagen med för mig och min blivande.. Men nu i dagarna har jag börjat fundera på om vi valt utgångsmusik som passar. Vi ska ha "we belong together" med Gavin DeGraw eftersom det är lite "vår" låt.. Tycker ni att den låten funkar som utgång, eller passar det inte alls? Vad ska ni ha?

• Svar på tråden utgångsmusik?
  • hekc

Jag tycker allt fungerar om ni vill ha den! Det är er dag, plus att det är en fin låt!

• Cicci90

Var tvungen att lyssna på spotify då jag aldrig hört den innan :p
    Tycker den var jättebra och att ni absolut ska ha den som er utgångslåt!
    Passar jättebra på ett bröllop och är det dessutom "er" låt så finns det väl ingenting att tveka på? :D
    Go for it!

Vi ska ha Underbart, på orgel :)
    Vi gillar båda låten och den är jättefin på orgel.

• augustibrud11

Tack för hjälpen! Blev dock inte den utan vi hittade en annan låt som båda gillade. How sweet it is - jimmy needham.. :)

• nisfisen
    Cicci90 skrev 2011-08-20 15:24:30 följande:
    Var tvungen att lyssna på spotify då jag aldrig hört den innan :p
    Tycker den var jättebra och att ni absolut ska ha den som er utgångslåt!
    Passar jättebra på ett bröllop och är det dessutom "er" låt så finns det väl ingenting att tveka på? :D
    Go for it!

Vi ska ha Underbart, på orgel :)
    Vi gillar båda låten och den är jättefin på orgel.
    Gud va härligt med låter Underbart! Kanske ska välja den vi också, vi gillar ju båda två den. Vill bara höra hur den låter på orgel.
  • Pinkgrape
    nisfisen skrev 2011-08-31 14:06:06 följande:
    Gud va härligt med låter Underbart! Kanske ska välja den vi också, vi gillar ju båda två den. Vill bara höra hur den låter på orgel.
    Du kan lyssna på den på kyrkomusik.se :) Då får man ett hum om hur det låter på orgel iaf :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden utgångsmusik?