• Anonym
    Äldre 4 Aug 11:38
    2030 visningar
    1 svar
    1
    2030

    Hjärnspöken

    Bröllopet kändes så exalterande. Vi båda delar alla detaljer i hur vi vill ha det. Vår dag. Vårt underbara minne. Men...mitt upp i detta får jag hjärnspöken... De flesta av våra vänner valde att gifta sig för sig själva och åka på värsting resa istället... Vi kommer att måsta göra avkall på vår bröloppsresa lite till framtiden då vi sparat i hop till denna... Mitt upp i alla planer säger jag detta till min m2b... Ska vi lägga ut alla dessa pengar och fixa denna fest och aldrig själva få gå som bjuden på något liknande.... Min m2b vänder sig mot mig, stryker mig på kinden och säger...Det är din dag älskling, vår dag, titta på alla planer vi har , så mycket tid du lagt ner...den klänningen, den frisyren...när ska du få ha detta annars?alla våra vänner är inte gifta, du får säkert gå på fest i framtiden men då är det den brudens dag... Att några valde att åka på resa i stället är upp till dem, hon kommer måsta vara utan sitt minne som fantastisk brud, en dag där allt handlar om brudparet...eller så ville hon helt enkelt inte ha det så... Fortsätt din plandring hjärtat, hade du velat resa i stället så hade du inte haft den där egengjorda bröllopspärmen du har i knät... My m2b... I love u!!

  • Svar på tråden Hjärnspöken
  • MochR
    Äldre 4 Aug 18:19
    #1

    underbart! fantastisk blivande du har Glad och självfallet ska du ha hela bröllopsfaderullan om det är det du vill, skulle själv ångra mig gäsligt om jag gjorde på något annat sätt!! och jag har också en bröllopsplaneringsbok Tungan ute

Svar på tråden Hjärnspöken