• kaffeälskaren

    Snälla hjälp! Möhippa i Malmöområdet

    Det har nu kommit till min systers stundande bröllop. Och nu är det snart dags för möhippa och jag skulle behöva hjälp med lite förslag på vad man kan hitta på för roliga grejjer i malmöområdet. 

    Hennes önskemål är en lugn skön dag med sina närmaste, men något bus vill vi ju ge henne (men givetvis i den mån vi tror att hon uppskattar) 

  • Svar på tråden Snälla hjälp! Möhippa i Malmöområdet
  • Kiin80

    det finns ju alltid de klassiska mysiga sakerna som kallbadhuset med bastu, ridning etc. Men en lite kul och annorlunda  grej, som ändå passar bra på en mysig möhippa är att gå till Dr Fish hade en väninna som ordnade det för sin syster, det var sådär lite obehagligt härligt och ingenting som man skulle hitta på själv sa hon; väldigt uppskattat! 300kr/pedikyr och dessutom härligt sammetslena fötter inför bröllopet ju!

    www.doktorfisknailspa.se/

    lycka till!
    /Caroline

  • Nikkita
    Kiin80 skrev 2011-08-04 09:53:40 följande:
     Men en lite kul och annorlunda  grej, som ändå passar bra på en mysig möhippa är att gå till Dr Fish  väldigt uppskattat! 300kr/pedikyr och dessutom härligt sammetslena fötter inför bröllopet ju! www.doktorfisknailspa.se/
    Det har jag varit på & det är super kul Glad Man har underhållning hela tiden då det är sjukt intressant att kolla på fiskarna som arbetar som satan Flört
    Vill ni ha någon fysisk aktivitet finns det ju Laserdome med 3-kamp! Jätte roligt om man är några stycken.
    Ni kan dansa Zumba på Forum. 
    Picknick i någon park.
    Mysig filmkväll m. middag & hemma spa.
    Köp hem något roligt sällskapsspel.

    Ja du, svårt att svara på när man inte vet vad personen tycker om, men hoppas du fått lite inspiration iaf Skrattande 
     
  • johanna suarez

    Prova magdans kanske, själv lär jag ut i malmö området.(kika inne på min sida) =) Cuba cafe som har god mat och dryck är trevligt till kvällen. Eller prova Ankara där min danslärare dansar varje fredag och lördag (de har väldigt god buffe med turkisk mat )
    Eller spela in en låt om hon tycker om att sjunga.
    Lycka till =))

  • tryckfall

    Vi hade ett roligt inslag på Annas möhippa i Malmö Vi tecknade kroki med en manlig modell från skåne Han lärde oss grunderna i kroki under tiden han stod modell Det var lugnt och himla trevligt Vi sökte på krokimodell i skåne och fann honom där

  • kaffeälskaren

    Tack så mycket för alla fina tips, ska ta och fundera igenom detta och kolla med hennes blivande och se om han tror att det kan vara något :) 
    Jag tar tacksamt emot fler tips om ni har några liggande på lager Flört 

  • niriel

    Vill bara varna, hur kul och bra det än låter, välj inte att boka Malmö Dansakademi! Vi bokade bollywooddans för en kompis möhippa, fick bekräftelse en gång per mail och två gånger på telefon (senaste gången två dagar innan själva hippan) och lik förbaskat var det ingen där när vi kom och de hävdade på telefon att vi inte hade bokat något. Så det var bara vackert att lämna stället igen. Vi skrev omdömen om det på Rejta, men de verkar ha försvunnit...

    Jag hoppas verkligen att ni hittar något riktigt, riktigt skoj!

    //Charlotte 

Svar på tråden Snälla hjälp! Möhippa i Malmöområdet