• Å och D

Hjälp mig välja frisyr är ni snälla... jag blir tokig!

Jag var ´helt inne på att ha halvt uppsatt men nu tvekar jag... Hjälp! Jag har långt hår och det jag funderar på är de här två. Provuppsättningen ska vara mer lockig än den är på denna bilden

Jag har en axelbandslös hellång klänning med lite broderier på livet 

Jag ska inte ha slöja.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja frisyr är ni snälla... jag blir tokig!
  • Sebastiána

Jag tycker att det är snyggare att ha håret helt uppsatt.

• marielleangelina

1an var jättefin!
    Sparade den direkt i min bröllopsmapp :)

• marimekko86

Jag tycker ettan var urfin . Har ditt hår svårt för att behålla lockar ska du satsa på en mer uppsatt frisyr, men kan håret behålla lockar bra kan du ju likagärna ha det halvuppsatt. Men alternativ ett var verkligen urfint.!

• Brud2011

Nr ! fick min röst, och sparades i min samling av fins frisyrer )))
    Ska på provuppsättning på onsdag och är väldigt velig, uppsatt eller halvt uppsatt???? Samma dilemma för min del...jobbigt
    Lycka till!

• AnnaJacob

Jag tycker verkligen att nr 1 var hur fin som hellst! Jag har skrivit ut den, och än sålänge ligger den högst på listan över frisyrer jag vill ha!! =)

• Shining

Nr 1 helt klart!! Otroligt fint! Skulle själv kunna ha den men med lite justeringar, vårt bröllop går i 1930 talet så jag spånar på fingervågor. Helt uppsatt eller inte beror ju även på vem du är och övrg stil på brölloppet... För mig gäller helt uppsatt... Till axelbandslöst wow! Supersnyggt!

• SloveP

Jag tycker nr.2! Det är fint med svalligt hår när man har axelbandslöst. Nr1 var också fin, men jag tycker tvåan{#emotions_dlg.flower}

• Madreh73

Min röst går till nr 2, tycker det är fint med halvuppsatt och som hänger ner sådär. Har kort hår själv så kan inte ha det så, mitt hår blir inte fint längre när det blir långt annars hade jag valt en sån frisyr jag med.

• Annooo

Herreguud, nr 1 är utan tvekast det vackraste jag sett. Tycker verkligen du ska välja den!

& bilden hamna direkt som favorit på min lista :) Tack för det hihi.. & Lycka till!

• litenkaka

Nummer ett Riktigt fin frisyr! Tycker du har lite för långt hår för den andra frisyren det blir liksom att det bara "hänger" där, det händer inget.

• durrasflikka

Hur har du ditt hår i vanliga fall?? Om du har hästsvans kanske du kommer trivas bättre i nr 2 och om du brukar ha det uppsatt i en knut så passar kanske nr 1 bättre..

• Ankis88

Röstade för nr 1, väldigt likt min frisyr Jag hade tre vita rosor i håret också.

• fruhgan

Ettan, helt klart. Så himla fint. Jag hade helt uppsatt hår när vi gifte oss och det har jag aldrig ångrat.
    Jag ville ha håret på ett helt annat sätt än jag brukar ha det. Jag resonerade som så att utsläppt hår det kan jag ha när som helst men på vår bröllopsdag då ska jag ha en helt annan frisyr än jag brukar för att markera att det är en speciell dag. Utsläppt hår kan jag ordna själv vilken dag som helst, men en riktigt fin uppsättning det kan jag inte göra själv, där behöver jag en frisör och är det någon gång man ska ha en riktigt tjusig uppsättning så är det på bröllopsdagen.

• Mrs S 2012

Den första är skitsnygg! Den sparas även i min frisyrmapp!
    Jag vet själv att jag brukar bli varm och svettig i nacken när håret hänger ner, men det beror ju helt på hur man är!

• TheD

Av de två bilderna så är 1:an helt klart snyggast. 2:an ser inte ut som en färdig frisyr......

• thean

Jag klickade också i nr1 även om jag oftast är mer för halvuppsättningar... Kanske skulle jag tyckt annorlunda om din frisyr varit färdig på bilden, den såg inte alls fin ut tyvärr på bilden. Nr 1 var den vackraste uppsättning jag sett, så den blir kanon om du bestämmer dig för den.

Lycka till!

• Å och D

Jag valde nr 2 och Than på Chic Hairlounge i Malmögjorde den perfekt, Så jäkla nöjd!

Svar på tråden Hjälp mig välja frisyr är ni snälla... jag blir tokig!