• ElinFalk85

    Vår förlovning

    Idag så skulle jag iväg och vattna blommor hos mamma, det tar ca 40min dit enkel väg. skadan i knät spökade så jag fick ta hjälp av en krycka. blä. när jag väl kommer fram  så inser jag att jag har glömt nyckeln till mamma. Doh! sur och grinig så sätter jag mig på bussen hem igen och messar min blivande man. väl hemma kommer jag hem och vad möts jag av? 3 tända blå blockljus, två vaser med rosor,jorgubbar, chockladdoppade jordgubbar, champagne och en flaska med vatten. å just det min favvo blåbärssylt. å va fint tänkte jag att han vill muntra upp mig. han tar mig med in i vardagsrummet där allt är så fint dukat tar min ena hand och st'äller sig på knä. jag hinner inte reagera innan han säger "jo jag skulle vilja fråga dig en sak, vill du gifta dig med mig?" JA svarar jag och leer ända från hårrötterna ned till tårna. han gråter av lycka och vi äter måltiden som han dukat upp.

    Vi hade tidigare bestämt att vi skulle gifta oss, allt är redan planerat så jag blev sååå förvånad när han friade på riktigt sätt. jag hade avslöjat att jag gillar riktigt romantiska frierier som i amerikanska filmer hihi.
    våra ringar hade äntligen kommit, t o m i fredags och han hade hållt masken haha.

    jag är så lycklig!!!

  • Svar på tråden Vår förlovning
  • emzerus83

    Men va gulligt av honom!! :) Då fick du ett romantiskt frieri ändå :)
    Grattis o fortsatt lycka till med all planering!!

Svar på tråden Vår förlovning