• Lilja11

Erfarenhet av Bergendal i Sollentuna eller ulriksdals värdshus?

Är det någon som varit på bröllop eller haft sin egen bröllopsfest på Bergendal i Sollentuna eller ulriksdals värdshus i Solna? Vi funderar på att ha vår bröllopsfest på något av dessa ställen men vill höra lite åsikter om vad ni tyckte var bra/dåligt med respektive ställe? Vi har så svårt att bestämma oss och tycker båda har sina för/nackdelar... Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Erfarenhet av Bergendal i Sollentuna eller ulriksdals värdshus?
  • Ibra

Ska själv gifta mig på Bergendal om 3 v. Hitills har jag varit jätte nöjd med dem. Dem är vana vid bröllop och är proffessionella. Prismässigt också bra/normalt.

• Lilja11

Vad kul! Var har ni tänkt ha er vigsel? Ska ni ha festen på herrgården eller Utsikten? Vi funderar på Utsikten om vi ska ha det på Bergendal.

• fiffoline

Vi kikade på Bergendal inför vårt bröllop, men det var fullbokat, så vi valde istället Edsbacka Wärdshus.
    Gifte ossi lördags och är sååååååååå nöjd!!!! Så jag måste bara få rekommendera dem!!!
    Ligger fint till nere vid vattnet (Edsviken) med lummiga fina Edsbergs slottspark intill. Kanonfint läge!
    Edsbacka var proffsiga, hög service, god mat, tillmötesgående och trevliga och vi har BARA positivt att säga. Alla våra gäster var kanonnöjda och likaså vi som brudpar. Suveränt på alla sätt å vis!!! Vi hade en underbar bröllopsdag!!

• missi80

Vi hade vår bröllopsfest och vigsel på Bergendal, herrgården. Vi är så nöjda!!! Allt flöt på otroligt bra, maten var kanon!!! Gillade deras bemötande och flexibilitet...ja, allt!

• Lilja11

Vi har tänkt om och skippar Bergendal. Herrgården blir för liten för oss och även om Utsikten är en häftig lokal så känns den delvis lite väl mycket konferensanläggning tyckte vi...lutar åt Ulriksdals Wärdshus istället, så hoppas det blir bra. Vi är inte helt nöjda med lokalen gällande bordsplaceringen men svårt att få allt :) Verkar jättefint annars!

Svar på tråden Erfarenhet av Bergendal i Sollentuna eller ulriksdals värdshus?