Skulle någon kunna hjälpa mig med "jacka"?
Jag kommer gifta mig i November månad och inser att det kommer vara ganska kallt och att jag behöver något form av ytterplagg på mig.
Nu kommer jag nog låta som en idiot men jag fryser hellre lite än har på mig något som jag inte tycker om haha:P
Tycker det är otroligt svårt att hitta något och jag vet inte riktigt vad jag skall googla efter.
Jag skulle kunna tänka mig en stilren spetsboeelro(inser att det blir kallt) eller någon liten päls sjal/jacka, dock inte i vitt utan i såfall vill jag ha den i brunt eller grått så att den bryter av mot den vita klänningen,
Vill inte ha en hellång cape då jag tror att jag kommer känna mig obekväm i det, klänningen är ganska stor och jag är rädd att det blir lite kaka på kaka att ha ett gigantiskt ytterplagg, vill bara ha något litet nätt som även kan vara fint på bild, ävem om det innebär att jag kanske fryser litee:P
Snälla finns det någon som kan tipsa om bra sidor till sådant på internett? är tacksam för alla tips:D
Inser att jag kanske låter knasig och lite kräsen, det är bara att när man harr planerat hela outfiten i minsta detalj så vill man ju även vara nöjd med ytterplaggen:D
Tack tack hihi