• Jag han

Gaaahh!! Totallurad!

Fick en fejkmöhippa idag!

Fick order om att sätta på mig pippiperuk och nån lösnäsa och bege mig till centrum.. själv.. Väl där kom två vänner och hämtade upp mig. Fick en liten snaps och ögonbindel. Sen bar de iväg med bil. Spännande färd på ca 10 min.. Kliver ur bilen, tar av ögonbindel, full av nyfikenhet... Hemma igen!!

Blev så paff och klart besviken... Ett sms av en annan väninna " The game is on"

Nu börjar jag lite smått kunna skratta åt det.. Ingen möhippa idag alltså. Bara till att vänta.

Har ni råkat ut för sånthär??

• Svar på tråden Gaaahh!! Totallurad!
  • Jag han
    Ingen som blivit utsatt för samma sak? :) Så nyfiken på hur ni kände.. haha..
  • fru2011kanske

Nej, inte varit med om fenomenet, men vi har pratat mycket om det.
    Hur känner du nu?
    Jag tycker nog att om det inte är väldigt kul gjort, så är det mest taskigt..
    Ser inte riktigt poängen i det.
    Men det positiva är ju att du garanterat har en kul möhippa med engerade vänner att se fram emot

• Jag han

Nu tycker jag att det är kul, och kommer garanterat skratta åt det i framtiden!

Ja, det sista du skrev känner jag. Att de är engagerade och anstränger sig för min skull. :) Sånt gör mig lycklig...

Tack för ditt svar!

fru2011kanske skrev 2011-07-29 18:38:37 följande:
    Nej, inte varit med om fenomenet, men vi har pratat mycket om det.
    Hur känner du nu?
    Jag tycker nog att om det inte är väldigt kul gjort, så är det mest taskigt..
    Ser inte riktigt poängen i det.
    Men det positiva är ju att du garanterat har en kul möhippa med engerade vänner att se fram emot
  • förlovadflicka

Haha, jag tycker det var lite kul faktiskt, det är något du alltid kommer minnas :)

• Jag han

Ja, det är ett som är säkert! haha... :)

förlovadflicka skrev 2011-07-29 19:10:33 följande:
    Haha, jag tycker det var lite kul faktiskt, det är något du alltid kommer minnas :)
  • fru2011kanske

Ja, jag hade en fantastisk möhippa, men det som värmer mest och som jag alltid kommer bära med mig är just att Alla mina kompisar var där och det var så häftigt att känna att de hade fixat och donat så för min skull, för att jag skulle få en bra dag! 

man har väl olika humor i olika sällskap också.

• Jag han
    Vad härligt att den blev lyckad. Jag är jättenyfiken på min.. Hoppas de flesta vill vara med mig denna dag och att alla har en rolig dag. :)
    fru2011kanske skrev 2011-07-29 19:12:24 följande:
    Ja, jag hade en fantastisk möhippa, men det som värmer mest och som jag alltid kommer bära med mig är just att Alla mina kompisar var där och det var så häftigt att känna att de hade fixat och donat så för min skull, för att jag skulle få en bra dag!

man har väl olika humor i olika sällskap också.
  • Angelika&Simon

De var ju lite roligt :) Hehe

Jag tror inte jag kommer att få någon då jag har inte så många vänner som känner varandra och se är de utspridda på olika ställen i hela Sverige.

• lundabrud

Hahaha sjukt kul... Kul att du fick "en liten snaps" mitt på blanka dagen och sen kom hem igen. Sätter ribban för den "riktiga" möhippan, du bör förbereda dig på galenskap, liksom! Kul!

• sollan

Haha det var jue faktiskt en rolig grej de kom på att total lura daje så...Oj oj va har du att vänta...fniss  ^^

• Jag han

haha, ja även om det kan tyckas vara en lite elak grej, så uppskattar jag det. Inte just då kanske, men nu. Att de ansträngt sig så för min skull. O som ni säger så blir man bra nyfiken inför den riktiga möhippan.

Visst var det pinsamt att gå ensam i centrum med utstyrsel, men jag kan ta sånt :) Jag tål att skämma ut mig lite en sån dag.

Tack snälla för era svar!!

• Angelika&Simon

Jag väntar förväntasfull hur din möhippa kommer att bli! :)

Jag trodde aldrig att jag skulle få någon. Men igår lurade min svärmor iväg mig till vår stad och där stod en del av min familj. De tog mig till Bilen och satte en ögonbindel på mig och bytte kläder på mig. Väldigt snygga kläder såg jag sen att det blivit ;) De hade förberett lite uppdrag jag skulle gå fram till folk och fråga och göra massa saker. Och sen gick vi och åt kinamat :) Kvällen var så mysig. Inget jag hade väntat mig då mina vänner bor utspridda i hela sverige. Men då kom min familj istället när jag minst anade det. Och det är en kväll jag kommer att minnas för resten av mitt liv.

• Fröken Emma

Jag vet en tjej som hade den mest fantastiska möhippa, en sån som jag drömmer om.
    På väg till en familjeevent blir hon stoppad av polisen pga fler allvarliga trafikbrott. Skitskakis, dom ber henne kliva ur bilen och följa med till polisbussen. Wola!! Där satt hela tjejgänget!! Snacka om det bästaöveraskningen.Hon hade helgen innan sagt till mig att det skulle bli då för "nästa" skulle hon på kalas. ha så fel hon hade!!

Svar på tråden Gaaahh!! Totallurad!