• z81

    Vigsel på Hawaii 2012

    Hej

    Jag och min blivande planerar strandvigsel på Hawaii under 2012.
    Vi har aldrig varit där innan, är det problematiskt att gifta sig där? Någon med erfarenhet eller som kan tipsa om fina stränder och hotell? Vad bör vi tänka på?
    Har googlat endel men det är svårt.

    Tack, Zara  Glad

  • Svar på tråden Vigsel på Hawaii 2012
  • crea diem

    Kan tänka mig att ni måste viga er i sverige först, men det är bara att kolla på svenska kyrkans hemsida.
    Lycka till och grattis till Er kommande vigsel

  • raring

    vi kommer troligen också gifta oss på hawaii 2012 och det verkar busenkelt, rent administrativt. en hinderspröving hemma som vanligt, sedan senast dagen innan ska man hämta en marriage license på hawaii som kostar $60 sedan är ni redo. när ni kommer hem är det bara att lämna in ett papper på skattemyndigheten så är det klart.

    har ni tänkt någon speciell arrangör? vi funderar på Meritus.

  • lena98

    Jag gifte mig i Las Vegas med Meritus Bröllop och mina vänner gifte sig med dem på Hawaii.

    De gifte sig på Waialea Beach och de var jätte nöjda med hela upplägg. Desutom var fotografen jättebra! Bilderna var helt underbara. För er som inte sett deras bröllopspaket på Hawaii gå in på www.meritusbrollop.se

    Lycka till! 

  • MrsCastacio

    Hej, 

    Vet inte om ni fortfarande laser pa den har traden....

    Jag praktiserar pa ett brollopsplaneingsforeag pa Hawaii och kan hjalpa er planera brollop pa Hawaii.

    Kontaka garna mig om ni behover hjalp.

    Mvh, Sofie 

Svar på tråden Vigsel på Hawaii 2012