• Svar på tråden Måste man ha guld ringar
  • Picnick i det gröna
    Pinkgrape skrev 2011-07-26 12:46:20 följande:
    Nej, man måste absolut inte ha guldringar! Ni ska välja de ringar ni vill ha!
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    WORD!

Planerar själv att ha titanringar. Bra och hållbart material, snyggt och billigt!
  • S2011

Absolut inte.
    För vår del blev det så att m2b valde en titanring medan jag har silverringar. 

• ElinFalk85

Vi har titan både som förlovnings och vigselringar =). Ta det material som ni vill ha. Om ni har lätt för metallallergier så kan jag föreslå titan eller stål.

• Godis

Jag har platinum i mina och M2B har titan...

• teddy66

Välj du de ringar som du trivs med och tycker är snyggt. Vi har matt titan ring med en tunn kant i gult guld som är blank.
    Kollade länken du skrivit i inlägget att volfram ringen ej år att ändra i storlek. Kanske värt att tänka på innan beslutet. Men de var mkt snygga.

• Chicita

När det gäller ringar så finns inga som helst måsten.
    Skulle du hitta fina plastringar i myntautomaten på ICA (ni vet såna där där man stoppar i en femma och vrider fram ett plastägg med nåt krafs i) så kan du använda dom lika väl som någon annan ring...

Dom ringarna du har hittat passar väl jättebra, speciellt om det är mer er stil också.
    Det viktigaste är ju att man känner sig nöjd själv och att dom inte går sönder efter ett halvår...

• 2 0 1 2

Jag har en i vitguld och min blivande har en i titan! Finns absolut inga måsten, kör på det du själv trivs i och tycker är snyggt. En del använder inte ens sina ringar!

• Millan W

Vi har köpt tungstensringar verkligen jätte fina. Svarta med gravyr på utsidan. Ha det som ni vill ha

• Picnick i det gröna
    Millan W skrev 2011-08-04 07:45:26 följande:
    Vi har köpt tungstensringar verkligen jätte fina. Svarta med gravyr på utsidan. Ha det som ni vill ha
    Oj! Tungstensrungar har jag aldrig hört talas om men det verkar ju jättebra!
    Hittade den här videon när jag sökte, och den visar ju rätt bra vilket material man ska välja om man vill ha en hållbar ring. Då verkar ju tungstensring vinna i hästlängder! Glad 

">

• Millan W

Ja dom säger att tungstensringar håller livet ut. Blir ej repiga så det är kanon ;)

Svar på tråden Måste man ha guld ringar