• fru i augusti

    Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?

    Jag skulle vilja ge min m2b någonting. En symbolisk liten gåva. Men har svårt att komma på vad det skulle kunna vara.
    Vad ger ni era blivande?

  • Svar på tråden Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?
  • Vickymb

    Jag hade fotograferat lite sensuella secret box bilder som min man fick på morgonen efter bröllopet. Jag fick ingen morgongåva men det var avtalt för jag fick en mycket, mycket större diamant i min vigselring istället. Men han blev så glad och rörd till tårar för han blev så överaskad. Jag satte bilderna samman i ett album och där jag också skrev på den ena sidan om hur jag kände inför att vi skulle gifta oss och hur jag känner för honom.

  • Future Mrs S

    Jag har funderat som bara den på det där och jag tror att jag ska knåpa ihop en "fotobok" bilder på oss från vi träffades fram till typ nu, jag måste ju ha den innan bröllopet ;) 
    Har jag inte tid till det blir det parfym, eller en klocka tror jag :)

    Det blir svårt att gömma undan några större belopp så fixar jag något blir det något "billigt"  

  • BrudiMaj2012

    Vi har sparat alla små kort och lappar sedan dagen vi blev tillsammans för drygt 5 år sedan.. finns en hel massa kärlek i de lådorna, så hade tänkt göra ett litet album med en del kort, och avsluta med ett nyskrivet från hans Fru..

  • lindah85

    Jag har köpt biljetter till "Riktiga män" som går nu på Maximteatern :) 

  • förlovadflicka

    Jag tog trash the dress-kort igår som jag ska göra en fotobok med att ge honom (hade en billig klänning jag inte behövde) Kan verkligen, verkligen rekommenderas, har aldrig haft så kul i hela mitt liv, skriver om det i varenda tråd :P


  • Fru Kopparskiöld
    lindah85 skrev 2011-08-23 11:36:10 följande:
    Jag har köpt biljetter till "Riktiga män" som går nu på Maximteatern :) 
    Går den fortfarande? Glad
    Såg den i våras, den var ganska bra! Det kommer han gilla!
  • Fru Kopparskiöld

    Vi kommer inte ge varann något i morgongåva (vad jag vet hihi). Vi sa att vi lägger pengarna på vår bröllopsresa och gör något extra på Maldiverna istället.
    Era idéer låter både fina, roliga och romantiska! Bra jobbat..!

  • Fossing77

    Ska köpa ett fickur och gravera en strof ur sången solisten sjunger vid vigseln :)

  • MochR

    jag tänker ge honom ett kortetui där hans nya namn (vå båda kommer byta efternamn) är ingraverat. Det kortetui han använder nu har han "stulit" från mig och är från gina trico, så jag tycker att han kan behöva ett annat Flört Ganska billigt men ändå något som jag tror han kommer uppskatta!

  • Marys
    lindah85 skrev 2011-08-23 11:36:10 följande:
    Jag har köpt biljetter till "Riktiga män" som går nu på Maximteatern :)
    Den är super bra !!! Ni kommer få garanterat roligt !!
Svar på tråden Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?