• Freakie

    Behöver input, vilka skor ska jag välja?

    Så här en vecka innan bröllopet har jag beslutsångest gällande vilka skor jag ska ha på mig... Så tänkte därför be om lite input från er.


     


    Jag kommer att ha följande klänning på mig:



    Jag kommer att ha håret halvt uppsätt, hårnålar i, silver smycken, ringar i vitt guld. Brudbuketten kommer att gå i vitt, grönt och blått. Skorna som jag velar mellan är följande:


    Skor - Ivory: Dalia | Parbild

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Behöver input, vilka skor ska jag välja?
  • Freakie
    Januaribruden skrev 2011-07-23 21:54:32 följande:
    Jag kan inte välja! Men jag skulle gärna ha de silvriga skorna själv. Vart har du köpt dom?

     


    Då kan du förstå min beslutsångest! De vita är ju klassiska, men de silvriga är ju roligare... Har köpt de silvriga begagnat så vet tyvärr inte vilken affär de kommer ifrån.

  • Gwennie

    Nu syns ju inte skorna så väldigt mycket under klänningen ändå, men jag tycker att de silvriga skorna passar bäst till klänningen eftersom veckningen på skorna återkommer i klänningsmodellen. Kul med annan färg än vit också.

  • Jag han
    om du har beslutsångest så ta de du redan har hemma. Båda var ju jättefina! Men antar att du bara har de silvriga. Kör på dom! Visst är det jobbigt att ta en massa beslut hela tiden... haha :) finns alldeles för mycket att välja på.
  • Freakie
    Jag han skrev 2011-07-23 22:19:37 följande:
    om du har beslutsångest så ta de du redan har hemma. Båda var ju jättefina! Men antar att du bara har de silvriga. Kör på dom! Visst är det jobbigt att ta en massa beslut hela tiden... haha :) finns alldeles för mycket att välja på.

     


    Har faktiskt bägge hemma... Men kunde inte ladda upp fotot jag har tagit på de vita skorna, så fick ta det från hemsidan istället...


     


    Jag har öppet köp på de vita skorna till mitten av veckan, så behöver iprincip att bestämma mig nu i helgen. De silvriga kommer jag att behålla oavsett vad. Kommer att kunna ha dom vid andra tillfällen tänkte jag.

  • Freakie
    Gwennie skrev 2011-07-23 22:19:08 följande:
    Nu syns ju inte skorna så väldigt mycket under klänningen ändå, men jag tycker att de silvriga skorna passar bäst till klänningen eftersom veckningen på skorna återkommer i klänningsmodellen. Kul med annan färg än vit också.
    Precis så jag tänkte! De vita skorna kommer jag ju med största sannolikhet aldrig mer använda, men de silvriga går ju att ha vid andra tillfällen.
  • Jag han

    haha, aj då.. Men njaa.. Jag måste nog rösta på de silvriga ändå. Mest användbara. O skitsnygga. De vita kan vara svårt att använda igen..


    Freakie skrev 2011-07-23 22:22:22 följande:

     


    Har faktiskt bägge hemma... Men kunde inte ladda upp fotot jag har tagit på de vita skorna, så fick ta det från hemsidan istället...


     


    Jag har öppet köp på de vita skorna till mitten av veckan, så behöver iprincip att bestämma mig nu i helgen. De silvriga kommer jag att behålla oavsett vad. Kommer att kunna ha dom vid andra tillfällen tänkte jag.


  • Amejuli

    Jättefina bägge två!!! Är inte det ena paret skönare då? För då skulle jag gått på det!

  • Chicita

    Om jag hade råd och båda skorna var sköna så skulle jag valt båda två...
    För hur sköna skorna man har på sig än är, så kan det vara skönt att få byta till en annan sko senare på kvällen Glad

  • Freakie

    Det är väldigt lika, kanske inte så konstigt att jag har beslutsångest


     


    Skorna är ungefär lika sköna. Ska kanske tillägga att jag dessutom har ett par ballerinaskor som jag kommer att byta till när jag inte orkar gå i högklackat längre.

  • Freakie
    TheD skrev 2011-07-24 12:27:25 följande:
    Eller ta en av varje Flört

     


    Ja det vore kanske något Klackarna är dock inte lika höga så det kan se lite konstigt ut om bruden haltar fram i gången

  • Freakie

    Hmmm... Både mamma, pappa och min blivande håller på de vita skorna trots att de verkar vara i lite underläge här. Ska nog ta och sova på saken

Svar på tråden Behöver input, vilka skor ska jag välja?