• Anonym

Ej bjudna på bröllopet, tror ni hon blir besviken på vår sk "möhippa"?

En av våra goa vänner gifter sig i slutet av augusti och bjuder bara släkten. Eftersom detta sker vet vi inte riktigt vad som är normalt att göra eller inet och kommer nästa vecka komma hem till henne, hon vet om att vi kommer för att fira födelsedag.

Däremot vet hon inte att vi tänker ha lite frågor, och lite annat mys och mat under kvällen för att fira bröllopet och som en liten minihippa.

nu är allt klart och planerat och det är vi nära vänner som kommer vara där bara,vårt gäng liksom.

Tror ni hon blir besviken eftersom hon inte blir överaskad och får en heldagsmhippa???

• Svar på tråden Ej bjudna på bröllopet, tror ni hon blir besviken på vår sk "möhippa"?
  • Chicita

Den enda som kan svara på det är ju hon...
    Eller möjligtvis ni som känner henne.

Vissa vill inte ha hippa alls. Andra tycker att det är det viktigaste med hela bröllopet.

men nog tror jag att hon blir glad över att ni tar initiativet och gör något för henne även om ni inte är bjudna. Så om hon blir besviken så tror jag att det går snabbt över när hon kommer på att hon kanske egentligen inte skulle fått nån alls...

• knyttan

Blir hon besviken är hon en surpuppa tycker jag! Jag tycker inte man kan"räkna med" att man ska få en stor heldagshippa med massor av aktiviteter oavsett, och än mindre om man inte bjuder sina vänner på bröllopet. Att hon sen kanske inte vill ha hippa är ju en annan sak, men det låter som att ni har hittat på en trevlig o mysig grej för henne och hon blir säkert bara glatt överraskad - har svårt att tänka mig att man ska vara emot en sån grej även om man inte vill ha hippa.

• majflicka

Nej det kan jag inte tänka mig hon bli! Tror bara hon tycker ni är jättegulliga som ordnar en trots att ni inte ska på själva bröllopet! Och bjuder hon bara släkten är hon troligen inte (om man får generalisera lite) ngn stor möhippe-fantast heller. Tycker det låter perfekt! Har en god vän som gifter sig med bara syskonen + föräldrarna närvarande + sina barn förstås och vi (kompisarna) ska ordna en mys söndag för henne med god mat och trevligt prat.Tror våra båda kompisgäng är inne på rätt spårFlört

Svar på tråden Ej bjudna på bröllopet, tror ni hon blir besviken på vår sk "möhippa"?