• ThereseJ85

Fest på river café göteborg

Vi har bokat river café där vi planerar att ha vår bröllopsfest. Det ända jag är orolig över är att det eventuellt kan kännas konstigt om det kommer vara en annat bröllopsfest på andra våningen samtidigt.
    Är det någon som har erfarenhet och vill dela med sig? Blir det att man störs av varandra? Hur blir det när man drar igång musiken? I bästa fall märker man inte av varandra, men det kan ju kännas konstigt att springa på det andra brudparet...??

• Svar på tråden Fest på river café göteborg
  • missidis

Vi har oxå tänkt vara där men då var kravet att ingen annan skulle vara där samtidigt. Men de sa ju att man inte träffade varandra men tycker ändå det skulle kännas sådär. Men tror ni kommer få det toppen där, det är ju så fint!! Ska ni va uppe eller nere?

• Callie

Vi hade vår bröllopsmiddag där och jag kan verkligen rekommendera stället. Så vackert och så god mat! Dock vet jag inte hur det går när det är 2 bröllop där samtidigt. Har frågat Hanna om det?

• missidis

Kul att ni gillade det, då känns det ännu mer som man valt rätt

• ThereseJ85

Vi ska vara där nere. Ja jag har varit lite orolig från och till hur det blir om det är ett annat bröllop samtidigt. Men men, nu har vi bokat och jag tror det blir jätte bra :)

• Fru Saura

Vi har oxå bokat River Café å det känns jättebra. Men det där med två bröllop samtidigt har jag inte tänkt på... Det kan ju inte vara så att man störs av varandra för då hade dom väl inte haft två samtidigt? Eller?

Svar på tråden Fest på river café göteborg