• Goppla­n
    Äldre 17 Jul 08:43
    3143 visningar
    13 svar
    13
    3143

    Vårt bröllop del ett

    Jag har nu tagit itu med att skriva vår bröllopsberättelse och här kommer del ett om någon är intresserad. Del två och tre kommer senare under dagen och då ska jag ladda upp massvis med bilder från vigsel och fest.

    minbebis.com/blogg/gopplan/vart-brollop-morgonen/

  • Svar på tråden Vårt bröllop del ett
  • Goppla­n
    Äldre 18 Jul 10:25
    #1

    Här kommer bilder och berättelsen från själva vigseln.

    minbebis.com/blogg/gopplan/vart-brollop-vigseln/

  • Tittij
    Äldre 18 Jul 10:35
    #2

    Vad vacker du är Låter som en perfekt dag! Stort grattis! 
    1 månad och 2 dagar kvar för oss...  

  • Goppla­n
    Äldre 18 Jul 13:55
    #3
    Tittij skrev 2011-07-18 10:35:31 följande:
    Vad vacker du är Låter som en perfekt dag! Stort grattis! 
    1 månad och 2 dagar kvar för oss...  
    Tack så mycket! Det var en helt fantastisk dag!

    Här kommer del tre, middagen:

    minbebis.com/blogg/gopplan/vart-brollop-middagen/
  • akgosm­os
    Äldre 18 Jul 14:54
    #4

    Vad bra du skriver! Jättekul att läsa så detaljerat. Och ni är jättevackra! Nu längtar jag ännu mer till mitt bröllop två månader bort :)

  • Syllis 2012
    Äldre 18 Jul 15:29
    #5

    Vilket fin bröllop ni hade Gopplan Glad

  • Äldre 18 Jul 16:21
    #6

    Jätteroligt att läsa! Ni var verkligen jättefina.


  • fru201­1kansk­e
    Äldre 18 Jul 18:29
    #7

    GRATTIS!
    Vad fina ni var! Jag gillade verkligen din klänning, håret och buketten. Jag har funderat på en liknande bukett fast med blåa blommor, och efter att sett dina bilder så har jag nog bestämt mig för det

    Härligt också att läsa om er härliga dag! Jag hoppas att mitt bröllop också blir så hjärtligt och roligt som du beskriver ert. Jag tycker också att ni lyckats få en bra balans mellan brudparet (den romantiska biten), familjen (er lilla kille är inräknad i planerna) och familjen (gästerna verkar ha haft lika kul som ni)
    Det är precis den balans jag själv försöker få fram..

    Jag började längta väldigt efter mitt eget bröllop!!

    Tack för härlig inspiration!!!!!!!!!!!

  • Goppla­n
    Äldre 18 Jul 21:39
    #8

    Tack så mycket tjejer! Vad glad jag blir om någon kan känna sig inspirerad inför sitt eget bröllop. Vi hade verkligen en helt underbar dag, men det som gjorde festen var verkligen våra gäster som överraskade oss med sina härliga tal. Vi lyckades få en avslappnad stämning och jag tror att alla hade kul. Bordsplaceringen hade nog stor del i det så mitt råd till alla blivande brudar är att lägga lite extra tid på den.

    Ha helt underbara bröllop nu allihop!

  • Äldre 18 Jul 21:46
    #9

    Du är jättevacker på korten.

    Det är så fint när man kommer ut ur Vallentuna kyrka, med Vallentunasjön nedanför.

  • Äldre 18 Jul 21:58
    #10

    Mina komplimanger till en riktigt riktigt fin, välsittande klänning som verkligen ser ut att passa dig! Och grattis till fru.


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Goppla­n
    Äldre 18 Jul 23:24
    #11

    Tack så mycket! Vad gulliga ni är!
    visst är det vacker vid Vallentuna kyrka! Alla franska gäster var helt förstummade och tyckte vi hade valt ett perfekt ställe att gifta oss på.
    Ja klänningen var en riktig lyckträff. Jag hittade den redan den första gången som jag åkte upp på stan för att leta brudklänning. När jag provat den ville jag inte ha någon annan.

    Här kommer den sista delen av min bröllopsberättelse. Den blev lång, men så vill jag också spara den som minne för alla detaljer kommer nog att blekna efter några år.

    minbebis.com/blogg/gopplan/vart-brollop-festen/

  • Äldre 18 Jul 23:33
    #12
    Gopplan skrev 2011-07-18 23:24:27 följande:
    Tack så mycket! Vad gulliga ni är!
    visst är det vacker vid Vallentuna kyrka! Alla franska gäster var helt förstummade och tyckte vi hade valt ett perfekt ställe att gifta oss på.
    Ja klänningen var en riktig lyckträff. Jag hittade den redan den första gången som jag åkte upp på stan för att leta brudklänning. När jag provat den ville jag inte ha någon annan.

    Här kommer den sista delen av min bröllopsberättelse. Den blev lång, men så vill jag också spara den som minne för alla detaljer kommer nog att blekna efter några år.

    minbebis.com/blogg/gopplan/vart-brollop-feste...
    Fint att läsa sista delen. Vilken underbar dag ni måste ha haft :)
  • Goppla­n
    Äldre 26 Jul 09:38
    #13
    Cantaton skrev 2011-07-18 23:33:05 följande:
    Fint att läsa sista delen. Vilken underbar dag ni måste ha haft :)
    Tack! Ja dagen var verkligen över förväntan trots att jag bara sov 2-3 timmar natten innan. Jag var så uppspelt hela dagen att jag glömde trötthetenSkrattande
Svar på tråden Vårt bröllop del ett