Fotograf i Jönköping?
Jag söker tips på BRA bröllopsfotografer i Jönköping. Tips?
Jag söker tips på BRA bröllopsfotografer i Jönköping. Tips?
Nevnarien.se är GRYMT duktig på att fotografera, hade själv gärna haft henne på mitt bröllop men tyvärr så bor hon inte i staden där vi gifter oss. Hon är jätteduktig verkligen och bor i Jönköping (tur för dig!). Vet inte om hon fotograferar bröllop längre, men jag har för mig att hon har gjort det och eftersom att hon arbetar som fotograf och fotar mest hela tiden så vore det konstigt om hon inte gjorde det! Tycker absolut att du ska kontakta henne för då lär du inte bli missnöjd! Kolla hennes kategorier där på bloggen så hittar du massor som hon fotat. Här har du massor av bröllopsbilder t ex nevnarien.se/category/foto-hogtider.html :) Lycka till!
Tack för tipset! Jag vet att hon är superduktig! Skrev precis till henne och frågade om hon gör bröllop också.
Vilken sorts foton är du ute efter? Studio, dokumentära...?
Jag har ingen aning då det är en vän som ska gifta sig.
Jag kan rekommendera Hanna Johansson, som fotograferade vårt bröllop i Stockholm nyligen! Otroligt bra att ha att göra med. Hon bor i Jönköping. www.hannajohansson.se/
Jag vet att detta är ett sent tips, men Eva Sjöberg är en ny fotograf i Jönköping. Hon tar jättefina bilder och är inte så hutlöst dyr heller. Kolla www.storalilla.se