bröllopsfrisyr för kort hår
Är det någon som kan komma med tips om vad man kan göra med kort hår på den STORA DAGEN.
Gärna förslag med bilder.
Har funderat på att ha en tiara för att det ska bli lite festligare.Vad tycks om den idéen?
Är det någon som kan komma med tips om vad man kan göra med kort hår på den STORA DAGEN.
Gärna förslag med bilder.
Har funderat på att ha en tiara för att det ska bli lite festligare.Vad tycks om den idéen?
Jag funderar på samma sak, vi gifter oss inte förrän nästa sommar och för tillfället sparar jag ifall jag vill ha långt hår - men det är inte speciellt jag, och jag gillar det inte egentligen.
Men jag funderar på att klippa det och ha typ en sån här tiara: www.odiumclothing.net/index.asp&extra=0-0 (som hon har på bilderna that is) - eftersom jag troligtvis färgar tillbaka till ungefär den färgen på håret, då det är var jag (och min omgivning) tycker att jag passar bäst i.
Dock framgår det ju inte hur kort hår du har heller... Det gör det lite svårare tycker jag... Men hårsmycken är alltid underskattat!
Jag funderar oxå på håret..
Har alltid haft långt förut, kanske ca 3 dm? (en bit nedanför axlarna), men har rätt nyligen klippt det så det är ovanför axlarna...kort i nacken å lite längre framtill.
Ska gifta oss i vår och vet inte om jag ska spara ut igen eller inte..
Vill ju helst ha lite kortare fast man kan inte göra lika många frisyrer..:/
Hade ju drömt om att ha fina långa lockar egentligen :)
Jag har kort hår, ca 3cm på huvudet och ca 1dm på huvudet som ligger åt sidan. Vantrivs egentligen i långt hår men känner verkligen inte att jag hittar någon frisyr till mitt hår. Jag hoppas att jag kan sätta i hårförlägning så att jag kan få page.
Såg den här bilden. Inte för att jag kommer kunna få det så men något åt det håller hade vart fint. Funderar på att kanske färga håret rött igen.. ska ha klarröda detaljer.
Jag har väldigt kort hår som är spretigt och just nu färgat blåsvart med röda slingor.